Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goeie verrekijker!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Goeie verrekijker!

Zelf een Steiner gekocht in Oudenaarde bij Optiek Van Ommeslagh en apart van de korting die je krijgt als je lid bent van Natuurpunt krijg je er een degelijke uitleg over de toestellen waarbij rekening gehouden wordt met je budget.
    Dit van mij lag bij +/- €500 en een topverrekijker van Steiner is het resultaat maar het was een moeilijke keuze tss deze Steiner dan wel een Minox.

Comment

Werk al jaren met een Steiner Wildlife 8 x 42. Prachtige kijker. Heb hem van mijn zus gekregen. Kostte toen ongeveer 800 euro.

Comment

Zelf een Kite, ik dacht de Petrel maar ik kan me vergissen.
        Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
        hier vind je mijn foto's en hier ook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frokkel Bekijk bericht
          Ben op zoek naar een heel goeie verrekijker om naar de vogeltjes te kijken!
          Wie heeft er ervaring mee en wil mij wat vooruit helpen.
          Er staan er zo veel verschillende op de site van Konijnenberg en andere winkels dat je het echt niet meer weet !
          Had graag wat ervaringen gelezen van mensen die er eentje al een tijd hebben.

GRoeten
          En welke is het geworden?

Comment

Ben al 3 keer naar konijnenberg geweest en nog steeds niet beslist!
            Zou volgende week een nieuwe van Nikon uitkomen een 10-42 met volgens hun een nieuwe met veel beter glas!
            Daar wacht ik nog even op !

Alvast bedankt voor de vele reacties!

Laat weten wat het geworden is !

Groeten
            http://www.wimbosch.be

Comment

Zelf al jaren een Kite 8x40. Zeer tevreden van. Toch voor mijn doelstellingen.
              Eén van mijn collega's is een gepassioneerde vogelliefhebber en ook hij raadt het advies van Sights Of Nature aan.
              Nu kan het wel zo zijn dat de zaakvoerder niet de meest gemakkelijke mens is maar hij kent wel zijn materie.

En hoe gepassioneerd is gepassioneerd ? Marc gaat speciaal naar Corsica voor drie spottings van de Corsicaanse boomklever. Verleden jaar Saint Kilda.
              Ik ken geen mens die ook maar in de buurt van Saint Kilda is geweest.
              Een goede referentie, zeg maar

Comment

Hier een twintig jaar oude gasgevulde ESHENBACH Type Farlux 10X42 Ww

Zeer tevreden daarvan.

Comment

Working...
                X