Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

huisdieren en paardenfotografie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• huisdieren en paardenfotografie

Ik ben een beginnende amateur.

Ik maak dolgraag foto van paarden, miniatuurpaardjes, katten en honden. Maar zou me graag verbeteren, vandaar de cursus.

Heb me nu pas ingeschreven voor een thuiscursus digitale fotografie

Heb een reflexcamera canon Eos 400 D met een zoom : Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM voor bewegende beelden.

Is het mogelijk om met volgende lens beter resultaten te behalen? En ook wat betreft de afstand.?

Deze kan ik 2 de hands kopen.

Lens canon EF 70-200 f/4L USM. Kan ze 2 de hands kopen voor 450 €

Ook zit er een UV-filter van het merk B+W t.w.v. 57,95euro
    en een Canon-zonnekap t.w.v. 55.59euro bij.

Vaste prijs 450euro!

Of is mijn lens genoeg hiervoor?

Welke vragen moet ik allemaal stellen voor deze lens aan de persoon die ze verkoopt?

Alvast bedankt voor jullie reacties

Re: huisdieren en paardenfotografie

Hier enkele foto's van op mijn website, dat ik wil verbeteren , ook vandaar de cursus.

http://www.starlightstables.be/Mercedes.html

Comment

Ik zie toch enkele mooie foto's, ik weet niet of ze allemaal van jou zijn ? Wat extra mm's kunnen mi geen kwaad bij grote dieren als paarden. Ik zou vooral aan je techniek werken als ik jou was ipv onnodig met geld te smijten.
      Canon-man. Concerten en natuur.
      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

De foto's van Maaike zijn niet van mij de andere wel, behalve als ik erbij sta, maar ja u kent mij niet.

Wat zijn extra mm's ??? U vindt de aankoop van een andere lens niet nodig?

Comment

De lens die je noemt is zeker een verbetering maar volgens mij kan je beter eerst je cursus doen, je foto's gaan al veel verbeteren als je beter belicht en betere compositie's maakt.
          Laat je niets wijsmaken want een degelijke basiskennis is meer waard dan eender welk materiaal dan ook.