Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 70-200mm 1:28 APO EX DG Macro HSM

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sigma 70-200mm 1:28 APO EX DG Macro HSM

Hallo allen,

Volgens mijn bescheiden informatie zou dit objectief geschikt zijn voor full-frame camera's ( D800 )…
    In de praktijk merk ik dat dit niet zo is. Een verkoper van een 'bekende' fotozaak kon mij hierover echter geen uitsluitsel geven waarom dit (op mijn toestel) niet werkt.
    Iemand ervaring met dit objectief in combinatie met een D800?

Mocht dit een topic zijn dat al eerder behandeld werd , mijn verontschuldiging. ik heb enkel een topic hierover gevonden van 2006…
    Alvast bedankt voor de reactie's

Danny
    Nikon D200

Re: Sigma 70-200mm 1:28 APO EX DG Macro HSM

deze lens werkt perfect met een D700 en een D3,dus zal die wel op een D800 ook werken
    stel wel je automatische dx/fx lens in op fx ipv automatisch

Comment

Wat is de praktijk, waarmee jij merkt dat het geen FX objectief is?

Als een verkoper niet kan vertellen dat "DG" de Sigma uitdrukking voor "FX", dan moet misschien zich in de maetrie gaan verdiepen of geen verkopermeer zijn maar prijzen noemer en dozen overhandiger.....
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

ik heb wel gemerkt bij deze lens dat je uw toestel (fullframe) zelf op fx beelduitsnijde moet zetten
        een D700/D3 gaat deze lens wel eens aanzien als een DX lens , maar het is effectief een FX lens
        dus moet je die automatische selectie dx/fx lenzen uitzetten, dat is toch zo bij mijn D700 het geval en als ik een D3 van een collega mag gebruiken ook zo
        mijn 70-200 2.8 hsm lens is van ergens rond 2010 (zonder OS beeldstabilisatie)

Comment

Beste forumleden,

Bij deze, neem ik een flesje lekkere koude 'duvel' en toost ik op jullie adviezen!!!
          Misschien wel tweemaal :-p))

Allen van harte bedankt voor jullie snelle en gepaste reactie's.
          Ik ben een tevreden man
          Schol (2x)
          Nikon D200

Comment

Working...
          X