Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SONY Problemen!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SONY Problemen!!!

Hallo,
    Ik heb dus een SONY SLT - A35 camera, en heb dus een normale lens van 18-55 en heb dus overlaatst een TAMRON lens voor SONY gekocht van 70-300.
    Maar na enkele problemen met de camera... Lensbevestiging zou niet juist geweest zijn een opgezocht op internet.
    Ook omdat ik vele problemen ermee had in de Fotografie les.
    Blijkt dus dat die enkel compatibel is met FULL FRAME en ANALOGE camera's.
    Welke raden jullie nu aan?
    Of gewoon een NIKON of een CANON kopen? Is best een domme vraag.
    Maar ik erger me een beetje, omdat mijn SONY dus een toonzaal model was, en het beeld dus niet helder is.
    Ik heb eentje gezien en die kwam op 280€ ongeveer, vind dat best veel eigenlijk.

MVG,
    Anke

Re: SONY Problemen!!!

Om te beginnen Anke, staat je vraag in het verkeerde forum. Hier worden foto's geplaatst en niet vragen over body's/lenzen.
    Maar soit, één van de admins zal deze wel in het juiste forum plaatsen.
    Je uitleg is ook heel verwarrend hoor.
    Wat ik er meen te kunnen uit op maken.
    Je hebt dus een Sony body en een Tamronlens voor deze Sony body gekocht ?
    De Tamron lens past dus enkel op full frame en analoge camera's ?? Dat begrijp ik niet. Bedoel je niet op digitale en analoge camera's ??
    Als je een Tamron lens hebt met een Sony mount, dan zal deze enkel op Sony body's passen en niet op Nikon of Canon vrees ik.
    Je hebt er eentje gezien....... over wat schrijf je hier een andere lens een body.... ??
    Maar nogmaals ik vind je uitleg heel verwarrend, je zou ons best eens duidelijk maken (gedetailleerd) wat je nu precies allemaal hebt of gekocht hebt en wat je eventueel wel of niet verder wil gebruiken.
    Groetjes
    Last edited by Guest17; 13 september 2012, 10:06.

Comment

Re: SONY Problemen!!!

Moderator Note: Even verplaatst naar "objectieven" ..

Comment

Working...
      X