Ik heb een oudere tamron 28-200 f3.8-5-6 nog uit het analoge tijdperk. Kan er iemand uitleggen waarom die op mijn F601 (analoog) redelijk vlot scherp stelt en op mijn D90 als de licht omstandigheden minder worden al snel gaat hunten? Ik vind het zonde want want ik vind het wel een aangenaam zoombereik.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tamron 28-200 (vraagje)
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Tamron 28-200 (vraagje)
Waarschijnlijk, omdat er een zwakkere AF-motor in je D90 zit en misschien de AF-unit ook minder is. Ik kon met met een F90 ook in veel donkerder omstandigheden scherpstellen als met mijn eerst DSLRs.Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
-
Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk berichtWaarschijnlijk, omdat er een zwakkere AF-motor in je D90 zit en misschien de AF-unit ook minder is. Ik kon met met een F90 ook in veel donkerder omstandigheden scherpstellen als met mijn eerst DSLRs.
Comment
-
Het zou ermee te maken kunnen hebben dat de D90 hogere eisen stelt aan de scherpte van de lens, 12 mp op crop is iets anders dan een kleinbeeldrolletje in een F601.Sony en Olympus
Fotoseries
Comment
Comment