Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Werkt niet perfect en heeft geen AF, met dat niet perfect wertrken wordt bedoeld dat het maar een zeer modale lens is met de bijbehorende prijs.
Aangezien perfectie niet bestaat, dat zou jij toch moeten weten, werkt deze lens gezien de omstandigheden, zeer naar behoren.
Heb er mee gewerkt. Heeft duidelijk wel een AF.
Misschien ben jij een kapitalist, gezien je handtekeneing, maar sommige mensen proberen met de voor hen betaalbare middelen hun hobby te doen.
En inderdaad, Mr. hjanssen, zoals ik reeds elders aanhaaalde en om je bij te treden, met een Daf kan je geen F1 winnen.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Bij de Combi beschreven door TS, werkt de AF duidelijk NIET, daarvoor heb je de AF-s lensversie nodig.
Oeps, mijn fout. Niet op de " s " gelet. Mijne is AF-s.
Misschien door TS vergeten te plaatsen die "S"?
Ik beken mijn onoplettenheid, maar ga er ook niet van wakker liggen. ( wil nl. nog altijd slapend rijk worden )
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
OK. Wist niet dat deze bestond. ( zonder " s " ).
De woorden van mijn biechtvader ( van héél lang geleden ) in gedachte die zei: " Onwetend kan je niet zondigen, mijn zoon ".
OK. Wist niet dat deze bestond. ( zonder " s " ).
De woorden van mijn biechtvader ( van héél lang geleden ) in gedachte die zei: " Onwetend kan je niet zondigen, mijn zoon ".
"Het is je vergeven mijn zoon" is dan het antwoord.
"Het is je vergeven mijn zoon" is dan het antwoord, en je kan nog steeds je uitval tegen... wijzigen in "bericht bewerken", daarom dat ik je niet volledig in citaat heb genomen.
Een goede verstaander heeft normaal maar een half woord nodig. Heb in diverse bewoordingen mijn fout erkend, dus, .........nogmaals : " Sorry ".
Afgesloten voor mijn part.
Comment