Ik wil mij deze marcolens aanschaffen. Is er iemand die hier enig ervaring mee heeft?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sigma 150mm F2.8 EX DG OS HSM voor Nikon
Collapse
X
-
-
Re: Sigma 150mm F2.8 EX DG OS HSM voor Nikon
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtIs voor mij een van de beste macrolenzen voor een beginner !!!
Comment
-
Ik heb ook een 150mm van sigma en zeer tevreden van , type is in mijn handtekening terug te vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtIk wil mij deze marcolens aanschaffen. Is er iemand die hier enig ervaring mee heeft?
http://webshop.verschoore.nl/sigma-1...!29!!!36681!NLNikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtIs voor mij een van de beste macrolenzen voor een beginner !!!
Comment
-
Ik had in juni de 150mm variant gekocht, mijn eerste sigma.........
Na 1 week geen auto focus meer en nog 2 dagen verder wil dat nieuw kreng ook niet meer
manueel focussen
Dus alle reclame rond betere kwaliteit controle gaat even aan mij voorbij.
De beelden die ik er mee geschoten heb waren wel ok.
Ze is binnen voor herstelling, het zullen dus wintermacro's worden waarschijnlijk.MVG. Hugo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk berichtHet is een nieuwe lens en misschien heeft nog niemand hem.
Zelf heb ik ze niet, al heb ik ook interesse (gezien de resultaten)
Eerst afwachten hoe de fonkelnieuwe 180 gaat presteren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk berichtHet is inderdaad een nieuwe lens; toch ken ik hier personen die er naar alle tevredenheid mee werken
Zelf heb ik ze niet, al heb ik ook interesse (gezien de resultaten)
Eerst afwachten hoe de fonkelnieuwe 180 gaat presteren...
We had a new lens, the Sigma 180mm OS Macro, arrive today so we used it for a third example. Tested at our usual distance (over 25 feet) it was a good performer with numbers of 840 lp/ih in the center and 730 average. Tested at 1:5 macro distances it performed much better, resolving 960/835.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk berichtIk heb deze morgen dit gevonden via DPR (scrollen naar het midden van het artikel): http://www.lensrentals.com/blog/2012...n-105-vr-micro
Ik ben overigens nog steeds zeer tevreden van de 150mm zonder OS
Comment
-
Comment