Ik heb een paar weken geleden een nikon 85 1.8D overgenomen van een student. Lens zelf is niks mis mee, metalen zonnekap netjes bijgeleverd. Nu maak ik voor de vakantie altijd een lijstje van de spullen die ik meeneem met serienummers en op deze lens blijkt nergens een serienummer te vinden Op de lens zelf staat niet zoals op m'n 50 mm "made in" maar alleen "Japan" maar het serienummer ontbreekt. Dit doet mij vermoeden dat de lens niet echt een nikonlens is, al heb ik nog nooit over namaaklenzen gehoord.. Ook de filtermaat aanduideing ontbreekt. Heb gelukkig de gegevens van meneer nog en hem vanmorgen dus ook een mailtje gestuurd waarin ik om opheldering vraag. Iemand wel eens van imitatielenzen gehoord?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
fake?
Collapse
X
-
-
Re: fake?
Staat hier mogelijk iets waar je wat aan hebt? http://forums.dpreview.com/forums/re...ssage=34887786
Comment
-
-
Re: fake?
Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk berichtNou heb het serienummer inmiddels inderdaad gevonden. Mijn hemel: piepklein in het zwart op een zwarte behuizing Ik kan dus opgelucht ademhalen.
Comment
Comment