Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Low Light lenzen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Low Light lenzen

+1 voor de 35, ideale standaardlens
    www.aeri-photography.be

Comment

Ik heb de 30/1.4 van Sigma, heel goed lensje. Maar de vraag blijft wat TS wil doen...
      D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht
        Ik heb de 30/1.4 van Sigma, heel goed lensje. Maar de vraag blijft wat TS wil doen...
        Kan ik beamen, maar voor de prijs van de sigma kan je natuurlijk wel de 50 én de 35 kopen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Dwight Bekijk bericht
          Met uw ISO op 1000, en een diafragma van f2 tot f4, heb je geen flits nodig en heb je steeds sfeer in je foto's.R

Dat ligt er maar net aan hoe "low" het licht is natuurlijk he. Gisteren had ik aan ISO4000 en f1.8 nog steeds een flits nodig voor de nodige sfeer in de foto's

Qua prijs kwaliteit is de 50mm f1.8 inderdaad "de betere"...maar als het budget het toelaat, zou ik de 50mm 1.4 (of 35mm f1.8) nemen.
          Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
            Dat ligt er maar net aan hoe "low" het licht is natuurlijk he. Gisteren had ik aan ISO4000 en f1.8 nog steeds een flits nodig voor de nodige sfeer in de foto's

Qua prijs kwaliteit is de 50mm f1.8 inderdaad "de betere"...maar als het budget het toelaat, zou ik de 50mm 1.4 (of 35mm f1.8) nemen.
            Helemaal mee eens maar dan geen AF 50mm f1.4D , dan is de AF-S f1.4 véél beter ,ik zou zelfs liever de AF-S f1.8 hebben.
            D800 en een goed glasservies

Comment

Ik doelde inderdaad op de af-s versie

Vind de 50mm f1.4 daarvan een erg fijn objectief. Moet hem zelf ook nog maar eens halen...al red ik me prima met de 85mm...iets minder tele is af en toe wel fijn
              Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Working...
              X