Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanschaf nieuwe lens.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Aanschaf nieuwe lens.

    Nu jullie er toch over beginnen; ik ben niet voor de Tamron gegaan, maar heb een tweedehands 70-200 F4 ( geen IS ) op de kop kunnen tikken & ben er reteblij mee

    Jammer van jullie discussie, wil er niet tussen komen, maar ik denk dat jullie allebei het goed bedoelde, dus probeer jullie positief doel niet negatief te laten lijken

    Antoniooooo.

    Comment


    • #32
      Re: Aanschaf nieuwe lens.

      Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
      Mijn inbreng stond hoger maar die heb je niet gelezen want je wou doordrammen voor jouw winkel, de 70-200 F4 van Canon blaast dat lensje weg in alle reviews, promo of niet. Iets doet me denken aan duivel in wijwatervat, spartel verder.
      En voor je 100mm verschil aanhaalt, die crop je zo door de extra kwaliteit.
      Ik dram over niets door.
      Ik gaf TS een antwoord nadat hij hierover iets vroeg.
      Maakt me geen moer uit welke lens hij gekocht heeft of nog zal kopen.
      Ik heb zelf die lens niet en hoef ze ook niet. Maar voor wie ze wil, was dat geen slechte prijs. Mijn inbreng daarover was een voorstel voor TS n.a.v. zijn post over prijzen voor die lens.

      Maar spartel rustig verder, dan kan je anderen misschien doen vergeten dat je beter eerst eens zou lezen voor je andere verwijt dat ze niet lezen (post 1, 3, 24 en 25 dus, mocht je het nog niet gezien hebben).

      Trouwens benieuwd wat je nu nog gaat verzinnen om het aannemelijk te maken dat je mensen hun huid begint vol te schelden wanneer ze enkel iemand een antwoord op een vraag geven.
      Last edited by K-2; 29 mei 2012, 18:10.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

      Comment


      • #33
        Re: Aanschaf nieuwe lens.

        Oorspronkelijk geplaatst door Antoniooooo. Bekijk bericht
        Nu jullie er toch over beginnen; ik ben niet voor de Tamron gegaan, maar heb een tweedehands 70-200 F4 ( geen IS ) op de kop kunnen tikken & ben er reteblij mee

        Jammer van jullie discussie, wil er niet tussen komen, maar ik denk dat jullie allebei het goed bedoelde, dus probeer jullie positief doel niet negatief te laten lijken

        Antoniooooo.
        Veel plezier ermee !

        Wat Zappa betreft: maak je geen zorgen. Hij zal het wel goed bedoeld hebben, maar mag zich anders leren uitdrukken of nadenken voor hij iets zegt.
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

        Comment


        • #34
          Re: Aanschaf nieuwe lens.

          Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
          Veel plezier ermee !

          Wat Zappa betreft: maak je geen zorgen. Hij zal het wel goed bedoeld hebben, maar mag zich anders leren uitdrukken of nadenken voor hij iets zegt.
          Ben alvast blij met je uitstekende keuze.

          Comment


          • #35
            Re: Aanschaf nieuwe lens.

            Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
            wij verstaan onder makro meestal een afbeelding 1-1 op de sensor en die 50 1.8 kan zo dicht niet komen maar je kan dan weer extensiontubes gebruiken.
            Ik vrees een beetje dat je nu op te korte tijd te veel info over te veel verschillende zaken krijgt om te verwerken, neem er dus best even je tijd voor om te kijken over wat we het waar hebben
            ken dat probleem
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

            Comment

            Working...
            X