Ik zou een teleconverter willen voor mijn nikon 70-300mm 2.8 Vr, welke raden jullie me aan...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
teleconverter.
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BazielIk zou een teleconverter willen voor mijn nikon 70-300mm 2.8 Vr, welke raden jullie me aan...There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
-
Oorspronkelijk geplaatst door BazielSorry foutje het is de 4.5-5.6 GThere is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BazielDat vreesde ik al, waarschijnlijk door een te kleine diafragma opening...?There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Comment
-
-
Re: teleconverter.
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtIk vrees dat je op dergelijk lens geen converter mag/kan gebruiken....Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Our English website: www.kaichitravel.com
Breng eens een bezoekje aan Siberie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk berichtJawel hoor, een kenko 1.4 300 pro DGX past daarop en werkt ook. Geen wonderen van verwachten natuurlijk.There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Comment
-
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtThere is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtInderdaad, zelfs met 2.8 lenzen heb je soms al verlies, zeker met een 2X converter....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtDat bedoelde ik dus eigenlijk ook, 't is wel mogelijk maar begin er niet aan, weggegooid geld . .Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Keeskanon Bekijk berichtDus je hebt niet altijd verlies?
Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk berichtBen ik het niet mee eens, maar dat moet ieder voor zich maar bepalenThere is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baziel Bekijk berichtAls je de teleconverter+ lens gebruikt op statief gaat er dan zo veel kwaliteit verloren bij de opname....
Probleem met deze combinatie is dat je al begint met een vrij hoog diafragma waardoor je dus erg veel licht nodig hebt om een "behoorlijk" resultaat te halen. En "behoorlijk" is in dit geval subjectief. Er zijn mensen die het niets vinden, maar ja een 70-200 2.8 VRII met een Nikon 2.0III converter is even een heel ander kostenplaatjeWil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Comment
Comment