Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen AF partyfotografie: canon 24mm L 1.4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Problemen AF partyfotografie: canon 24mm L 1.4

    De autofocus van de 5DII is niet echt geweldig in t donker, enkel het middelste scherpstelpunt deugt !
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

    Comment


    • #17
      Re: Problemen AF partyfotografie: canon 24mm L 1.4

      Oorspronkelijk geplaatst door elvinio Bekijk bericht
      met die groepen speelde ik dus te veel op 'safe' terwijl dat dus zeker niet nodig is omdat 24mm sowieso groter scherptediepte heeft!
      Op 4 meter heb je weleenswaar 2,5 meter dof, volledig open, maar dat is toch slechts 1,6 meter achter je af-punt. Bij een 35 is dat inderdaad maar 60 cm.

      Comment


      • #18
        Re: Problemen AF partyfotografie: canon 24mm L 1.4

        Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
        Bij de 5d2 is dat cfn ii - 5 - 0
        In het duister mik ik mijn af-hulplicht ook zonder door de zoeker te kijken op het onderwerp, zelfs onderdoor de Lumniquest 3 softbox.
        Stom dat die beam default op 1 (= uit!) staat.
        effe op mijn toestel gaan kijken en vond het niet , dan maar de handleiding erbij en het is C.FN III -5.

        Comment


        • #19
          Re: Problemen AF partyfotografie: canon 24mm L 1.4

          Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
          effe op mijn toestel gaan kijken en vond het niet , dan maar de handleiding erbij en het is C.FN III -5.
          Ah, toch iemand die een beetje oplet in de klas! Ge moogt een bank vooruit.
          Het is Cfn2 bij de 5d3.
          Hier nog iets over die softbox: http://forum.belgiumdigital.com/f99/...ox-316678.html
          Of een Mini Beauty Dish zou zo'n groot toestel met dito 580 flash misschien nog wat meer allure geven. Ik zou hem dan wel een beetje laten flitsen.
          Last edited by Poza; 11 mei 2012, 03:15.

          Comment

          Working...
          X