Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

85 1.4 (sigma)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 85 1.4 (sigma)

Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
    Dat denk ik niet want haar gedrag blijft hetzelfde en ze is nu toch al lang binnen

Ze is opgestuurd naar de verkoper dus we zullen wel zien
    Ik zie nergens wat voor filter je gebruikt is dit een grijs verloop filter/ polarisatie filter of gewoon een uv filter.

Als het een grijsfilter of pola circ filter betreft dan had je standaard 2 stops licht verlies.
    Heb je hem niet toevallige overbelicht. op je camera ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
      Ik zie nergens wat voor filter je gebruikt is dit een grijs verloop filter/ polarisatie filter of gewoon een uv filter.

Als het een grijsfilter of pola circ filter betreft dan had je standaard 2 stops licht verlies.
      Heb je hem niet toevallige overbelicht. op je camera ?
      Neen, in de intro staat 'close-up' filter en neen geen onder of boven belichting.
      ::: Flickr :::

Comment

Neen, in de intro staat 'close-up' filter en neen geen onder of boven belichting.
        Als het onderbelicht was zou je een zwarte foto hebben gehad.
        laat me maar weten wat het nauw was.

Comment

Close-up filter is de verkeerde benaming voor een close-up lens. Maar ik zie niet zo direct wat deze met belichting zou doen. Wel met scherpstellen, veraf zal niet meer lukken.
          D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

Deze morgen stond er hier onverwacht een pakje voor de deur, ze hadden niet gebeld dat ze gerepareerd was dus ik was toch wel verrast, met als inhoud de sigma 85 1.4.

Ze hebben onder garantie het 'af mechanisme' vervangen en ze lijkt op het eerste zicht terug goed te focussen.
            ::: Flickr :::

Comment

Deze morgen stond er hier onverwacht een pakje voor de deur, ze hadden niet gebeld dat ze gerepareerd was dus ik was toch wel verrast, met als inhoud de sigma 85 1.4.

Ze hebben onder garantie het 'af mechanisme' vervangen en ze lijkt op het eerste zicht terug goed te focussen.
              Gelukkig!
              https://www.naturephotoportal.com/

Comment

Dat is goed nieuws

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

Comment

Working...
                X