Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanschaf objectief voor EOS 7D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Aanschaf objectief voor EOS 7D

    Oorspronkelijk geplaatst door Jochen_M Bekijk bericht
    Bedankt voor de inlichting Fritzer maar jammer genoeg past die Sigma 17-50 f2.8 niet op een 7D dus deze mag ik wel vergeten.
    En waarom niet ?

    Comment


    • #17
      Re: Aanschaf objectief voor EOS 7D

      De Canon lens EF-S 17-55 f2.8 is momenteel bij digitalstreet.nl te koop voor 815 euro.

      Comment


      • #18
        Re: Aanschaf objectief voor EOS 7D

        Die EF-S 17-55 f2.8 staat idd spotgoedkoop bij digitalstreet.nl en voor slechts 9.49€ wordt die hier in belgie aan de deur afgeleverd.

        Enige wat me iets of wat tegenhoud om deze direct te bestellen is de twijfel of die webshop volledig te vertrouwen is.

        Heeft er al iemand iets aangekocht via die webshop en tevreden over de aankoop/levering?

        grts

        Comment


        • #19
          Re: Aanschaf objectief voor EOS 7D

          Oorspronkelijk geplaatst door Jochen_M Bekijk bericht
          Hallo allemaal,


          Via mijn nicht (semi-prof fotograaf) ben ik wel al te weten gekomen dat ik best een objectief zoek met een vast brandpunt.
          Mijn bedoelingen zijn vooral dat ik vooral portretfoto's zal maken (zowel binnen als buiten) en de lens ook graag voor landschap, dieren en architectuur fotografie kan gebruiken.

          .
          Dat is allemaal niet te doen met 1 lens met vast brandpunt en ook niet met een goede zoomlens.
          Schaf gewoon een zoomlens met 17-70 mm of iets in die buurt aan en ga daarmee aan de slag.
          Krijg je behoefte aan specifieke doelen, schaf dan een daarvoor geschikte lens aan.

          De vraagstelling duidt op geen/weinig ervaring en dat is belangrijker dan eventueel aan te schaffen hardware.....

          Comment


          • #20
            Re: Aanschaf objectief voor EOS 7D

            Oorspronkelijk geplaatst door Jochen_M Bekijk bericht
            Die EF-S 17-55 f2.8 staat idd spotgoedkoop bij digitalstreet.nl en voor slechts 9.49€ wordt die hier in belgie aan de deur afgeleverd.

            grts
            Ik noem 949 euro niet spot goedkoop.
            Is ruim honderd euro duurder dan een jaar terug

            Comment


            • #21
              Re: Aanschaf objectief voor EOS 7D

              Oorspronkelijk geplaatst door Jochen_M Bekijk bericht
              Als ik de verschillende revieuws lees van de 17-55 f/2.8 zie ik niks dan goeie eigenschappen, enkel de prijs valt mij persoonlijk zwaar. Deze lens is namelijk in prijs gestegen van 849€ naar 929€ in amper 1 week tijd.

              Mocht er iemand weten waar ze deze lens nog voor 849€ verkopen (liefst belgië) mag die me dat altijd zeggen.
              Bij foto bastiaens. http://fotobastiaens.com/fbwebshop2/webshopindex.htm

              Comment


              • #22
                Re: Aanschaf objectief voor EOS 7D

                Oorspronkelijk geplaatst door Jochen_M Bekijk bericht
                Bedankt voor de inlichting Fritzer maar jammer genoeg past die Sigma 17-50 f2.8 niet op een 7D dus deze mag ik wel vergeten.
                ik zou niet weten waarom niet...is toch ook gewoon een crop body...dus ik kan me niet voorstellen dat ie niet op de 7D past.
                Canon EOS 500D / 17-50 f2.8 OS HSM / EF 70-200 f4 IS / EF 50 f1.8 II
                Canon powershot s120

                Comment


                • #23
                  Re: Aanschaf objectief voor EOS 7D

                  Njah en toch staat er dat die Sigma lens niet compatibel is op de 7D.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Aanschaf objectief voor EOS 7D

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jochen_M Bekijk bericht
                    Njah en toch staat er dat die Sigma lens niet compatibel is op de 7D.
                    Graag bron vermelding: want simpele zoek actie levert toch wel erg veel resultaten op van gebruikers ervaringen van dit objectief met een crop body

                    Comment

                    Working...
                    X