Canon heeft de komst van de nieuwe 24-70 2.8L bekend gemaakt. De richtprijs is in amerika rond de 2200$ wat toch wel een stuk hoger ligt dan de huidige prijs van de oude 24-70 (rond 1200€). Nu is mijn vraag... wachten op verder zakken van de prijs? oude en/of nieuwe... of nog snel een oude 24-70 kopen voor deze uit productie gaat en ik een meerprijs moet betalen voor de mkII...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Canon 24-70
Collapse
X
-
-
Re: Canon 24-70
Wel vreemd dat men in dezelfde aankondiging waar men 2 primes mét IS introduceert de nieuwe 24-70 aankondigt zonder IS, en dat voor een voorlopig veel hogere prijs. En waarschijnlijk is dit van de L-lenzen toch één van de meest gebruikte vermoed ik...
Comment
-
Met IS had dit nieuwe mark II objectief zeker een toegevoegde waarde gehad. Zeker voor die prijs. Wel had de vorige variant enkele tekortkomingen zoals niet volledig weathersealed. Bij sommige kwam het front los, en er waren enkele die klagen dat er veel stof in het objectief kon komen. Ik ben ondanks deze problemen nog steeds een 24_70 mark I liefhebber.Mijn handtekening kan een hele hoop cijfers en getallen bevatten, Maar het belangrijkste is dat ik weet hoe het te gebruiken en dat het bijna 16 Kilogram weegt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cr6dle Bekijk berichtCanon heeft de komst van de nieuwe 24-70 2.8L bekend gemaakt. De richtprijs is in amerika rond de 2200$ wat toch wel een stuk hoger ligt dan de huidige prijs van de oude 24-70 (rond 1200€). Nu is mijn vraag... wachten op verder zakken van de prijs? oude en/of nieuwe... of nog snel een oude 24-70 kopen voor deze uit productie gaat en ik een meerprijs moet betalen voor de mkII...Last edited by hapa; 13 februari 2012, 19:31.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cr6dle Bekijk berichtCanon heeft de komst van de nieuwe 24-70 2.8L bekend gemaakt. De richtprijs is in amerika rond de 2200$ wat toch wel een stuk hoger ligt dan de huidige prijs van de oude 24-70 (rond 1200€). Nu is mijn vraag... wachten op verder zakken van de prijs? oude en/of nieuwe... of nog snel een oude 24-70 kopen voor deze uit productie gaat en ik een meerprijs moet betalen voor de mkII...
Comment
-
Comment