Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron 24-70 2.8 met VR op komst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tamron 24-70 2.8 met VR op komst

Oorspronkelijk geplaatst door fotoshoot Bekijk bericht
    Hier vind je wat prachtige platen van de Tamron.

http://blog.naver.com/sp_marketing/70135411814

de adviesprijs is overigens 1349 euro
    ziet er op het 1ste zicht niet slecht uit, al maak ik ze liever zelf voor echt zeker te zijn van de effectieve resultaten

en het is geen adviesprijs, ze is te koop bij konijn intss, doch vind ik ze te prijzig, een prijs tss de 750 à 1000 had pas een serieuze aanval geweest idd op de sigma maar vooral de merkeigen lenzen vermoed ik
    Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotoshoot Bekijk bericht
      Hier vind je wat prachtige platen van de Tamron.

http://blog.naver.com/sp_marketing/70135411814

de adviesprijs is overigens 1349 euro

Enkel de eerste foto heeft een redelijk grote opening van F4.0, al de rest is met kleine openingen gemaakt en dan is zelfs een kitlens goed om buiten te trekken.
      Die eerste is zelfs niet scherp.(allee toch niet op haar ogen)
      D800 en een goed glasservies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
        ziet er op het 1ste zicht niet slecht uit, al maak ik ze liever zelf voor echt zeker te zijn van de effectieve resultaten

en het is geen adviesprijs, ze is te koop bij konijn intss, doch vind ik ze te prijzig, een prijs tss de 750 à 1000 had pas een serieuze aanval geweest idd op de sigma maar vooral de merkeigen lenzen vermoed ik
        Ben het helemaal met je eens maar konijn heeft ze nog niet, ze staat in bestelling
        D800 en een goed glasservies

Comment

1079 € bij Art & Craft ???

Sorry, deze pagina bestaat niet of is verhuisd. Gebruik de zoekfunctie bovenin of vervolg je weg via eacute;eacute;n van de volgende links:HomepageKlantenserviceActies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Michel De Keyser Bekijk bericht
            das al iet interessanter aant worden, doch zal ze pas komen hier als ofwel de 28-75 volledig de geest geeft buiten garantie of als ik het geld overheb nadat ik eerst een aantal andere lenzen heb aangeschaft
            Website: http://www.svisimaging.be

Comment

De prijzen variëren nogal:

A&C 1079 €
              Konijn 1349 €
              Studio 73 1299 €

Grtz, Michel

Comment

Je mag zeggen wat je wil, maar ik vind het veel geld voor een 3rd party lens in deze klasse.
                De prijs had ruim beneden de 1000 euro moeten blijven om deze lens aantrekkelijk te maken.
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

ik hoop maar dat de autofocus wat sneller en beter werkt dan de 28-75 versie
                  voor sportfotografie is die niet zo echt bruikbaar vind ik , ik heb deze in mijn bezit maar kwestie snelle actiefotografie komt die toch wat te kort kwestie het focussen.
                  het is nog wel de versie zonder ingebouwde autofocusmotor

Comment

Misschien domme vraag: Ik gebruik nu de 28-75 2.8 van Tamron op een Sony a500 (met stabilisator). Is deze nieuwe lens met VC dan zoveel beter? Of heeft de VC geen zin als je camera stabilistie heeft in de body. Maw tellen beide stabilisaties op? Of werken ze mekaar misschien zelfs tegen?

Thanks

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
                      ik hoop maar dat de autofocus wat sneller en beter werkt dan de 28-75 versie
                      voor sportfotografie is die niet zo echt bruikbaar vind ik , ik heb deze in mijn bezit maar kwestie snelle actiefotografie komt die toch wat te kort kwestie het focussen.
                      het is nog wel de versie zonder ingebouwde autofocusmotor
                      Ik heb de Canon versie van de 28-75, dus wel ingebouwde scherpstelmotor en voor actie/sportfoto's is die inderdaad niet snel genoeg.

Ik hoop ook dat de 24-70 VC sneller is en nog wat daalt in prijs.
                      Fotografie is leren kijken.
                      http://johanluyckx.weebly.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RockPhotographyDummy Bekijk bericht
                        Misschien domme vraag: Ik gebruik nu de 28-75 2.8 van Tamron op een Sony a500 (met stabilisator). Is deze nieuwe lens met VC dan zoveel beter? Of heeft de VC geen zin als je camera stabilistie heeft in de body. Maw tellen beide stabilisaties op? Of werken ze mekaar misschien zelfs tegen?

Thanks
                        Kijk eens op de Tamron website
                        Daar staat: "De Sony vatting heeft geen VC omdat de body van digitale Sony SLR camera's is voorzien van een beeldstabilisatiefunctie."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RockPhotographyDummy Bekijk bericht

Thanks
                          Als je body gestabiliseerd is heeft een gestabiliseerde lens geen zin.
                          Maar als ik het wel heb komt er voor Sony een ongestabiliseerde versie van deze lens !

Comment

Working...
                          X