Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Combinatie; Canon 70-200 II + Extender III

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Combinatie; Canon 70-200 II + Extender III

Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
    Heel erg bedankt voor je reactie.

Ik zou me graag willen beperken tot ervaringen met de combinatie Canon 70-200 f/2.8 IS II en Extender III. Redenen zijn reeds genoemd ;-)
    Van waar bent U ?

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Re: Combinatie; Canon 70-200 II + Extender III

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Van waar bent U ?

grts
      Sieg
      Excuses voor de late reactie Arnhem (Nederland)

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
      Gisteren was het bij ons nogal donker voor een 400 5.6. Vergeet niet dat je sluitertijd met de tc erop heel wat korter moet, bovenop het aantal stops verlies aan diafragma waar men het meestal enkel over heeft.
      Als ik dan lees dat "De beeldkwaliteit van de 70-200 L IS II + 2 x TC type III is ongeveer vergelijkbaar met die van een 100-400." herinner ik me dat sommigen die laatste ook nog eens een stop verder dichtknijpen voor een scherpte vergelijkbaar met de vol open 400 prime.
      Dat ik aantal stops verlies was bij mij al bekend. Ik ging mij enkel om ervaringen van gebruikers met deze combinatie.

Inmiddels aantal voorbeeld foto's gezien en tevens een praktijk test gedaan. En op basis hiervan besloten om de Canon Extender III 2x te bestellen. Verwacht dat deze morgen of overmorgen word geleverd.

De combinatie extender en 70-200 II zal gebruikt worden op een EOS 7D en EOS 5D II. Hoop van het weekend deze combinaties te kunnen testen in Artis Amsterdam.

Iedereen nog bedankt voor de reacties

Comment

Working...
      X