Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Telefish
Collapse
X
-
-
-
Re: Telefish
+2
oplossing: facetimen met een crimineel in de juiste kamer?
Of misschien een leuke hersenbreker voor Steve Billast?Sony en Olympus
Fotoseries
Comment
-
wat je in feite probeert te doen is een beeld vernauwen en verbreden tegelijkertijd. dat is zinloos. je wil eerst ver zien en dan op het einde wil je de straal verbreden. fysisch onmogelijk.nikon D300 en Nikon D300s met 18-70mm + 70-300mm + Tamron 90mm macro 1:1 + 10-20 sigma + 10.5 FE nikon + 17-70 macro sigma + 2x sb800
http://users.pandora.be/kdk/ voor mijn onderwaterfoto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk berichtplak die fisheye aan't venster van de kamer van de boerderij en mik dan met je 800mm lens in die fisheye lens
moet je ook onder 't bed kunnen?The Knight That Says Ni...kon
Comment
-
-
+3
Oorspronkelijk geplaatst door phororhacos Bekijk bericht't is zeker eens verfrissend zo'n optisch vraagstuk,is eens wat anders dan het geneuzel over c.o.c.'s en scherptediepte :d
ik heb nog een oude sony 828 en een microscoop.volgens mij,als je die twee aan elkaar hangt met pattex en je zet er stroom op,is waarneming van dat boerderijvertrek mogelijk.wel met het risico dat je hersenen veranderen in gelei.
Walter
Comment
-
oh ik begin dat hier te lezen en ik heb mij al een regelrechte breuk gelachen! een fish eye op een telelens plakken om dan de binnenkant van een kamer te kunnen zien LMFAO. waarom heeft de politie in belgie dit uberhaupt nodig?
wat is de volgende vraag ?
-kan iemand mij helpen met een lens om de achterkant van de maan te fotograferen?
xD
Comment
-
Jawel, dat kan hoor.
Je haalt een volle fles Wisky, of een ander geestesverrijkend naar keuze en je noemt het spul.
Je drinkt 1 glas van dat spul, een kleintje natuurlijk en omdat niemand die dit leest arwaan zou hebben noem je het "Ik kijk heel goed, ik kijk goed, je kijkt heel goed, je kijkt goed", dus je kijkt heel goed
Je start je PC op met als OS "7niw"
Je drinkt een klein glas van je spul, sorry, je kijkt heel goed
Je start een browser op. De beste die ze is "rerolpxe tenrnetni"
je kijkt natuurlijk heel goed
Voor het oplossen van 1.234.567 kernelfouten en "neercs eulb" start je "Future to the back" op Versie -01/04/2011.
Opnieuw kijk je heel goed. Kuis indien nodig je scherm af mocht je kijkproblemen hebben.
Daarna streetview.
Bij streetview geef je als parameter "fisheyed in a bottle" op
Je kijkt heel goed.
Je gaat naar de plaats van verdict ...
En heel goed kijken hé, doet dit maar twee maal, 't zal nodig zijn
ALs je nu geluk hebt kan je zelfs de zaken zien voordat ze gebeurd zijn. Is natuurlijk wel moeilijker omdat je dan niet weet wat je moet zoeken ...
En ook hier kijk je heel goed
Op de plaats, raam aangekomen neem je de foto.
Je kijkt heel goed rondom je.
ALs je daar niet bij geraakt of je ziet het niet scherp, heb je pech en betekent dat dat je op een witte lijst staat en daar niet bij mag of dat je niet goed genoeg gekeken hebt. Pech,
Je kijkt heel, heel, heel goed en na een tweetal minuten rust herbegin je alles
je kijkt heel goed en mocht je merken dat je spul leeg is, zorg dan voor vervangen terwijl je natuurlijk goed kijkt
Gebruik nu echter als parameter "fisheyed and a bottle wisky"
herhaal dit alles tot het eenmaal lukt.
Mocht blijken dat alles plots zwart wordt, betekent dit gewoon dat je iets te veel gekeken hebt en dan stop je best en wacht je tot het weer klaar wordt.
Eventueel kan je gewoon aan iemand anders vragen om daar een foto te gaan nemen terwijl je goed kijkt.Last edited by Wim.Vanmaele; 28 november 2011, 08:37.https://www.fotospotter.be
Je suis content d’être heureux
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cameraken Bekijk berichtoh ik begin dat hier te lezen en ik heb mij al een regelrechte breuk gelachen! een fish eye op een telelens plakken om dan de binnenkant van een kamer te kunnen zien LMFAO. waarom heeft de politie in belgie dit uberhaupt nodig?
wat is de volgende vraag ?
-kan iemand mij helpen met een lens om de achterkant van de maan te fotograferen?
xDhttps://www.fotospotter.be
Je suis content d’être heureux
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cameraken Bekijk bericht-kan iemand mij helpen met een lens om de achterkant van de maan te fotograferen?
xDThe Knight That Says Ni...kon
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk berichtik heb een waarmee dat gaat, maar vindt geen locatie van waar dat mogelijk is.
Comment
-
Is het mogelijk dat dit een google translate vertaling is die mis geïnterpreteerd werd.
Of is de TS gewoon dom ???
Dan plak ik een breedhoek, 35mm, 55mm en telezoom achter elkaar.
De ultieme All-round lensNikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Craninx Bekijk berichtIs het mogelijk dat dit een google translate vertaling is die mis geïnterpreteerd werd.
Of is de TS gewoon dom ??? ...Vriendelijke groet,
Jos
Comment
Comment