Re: Verschil 2 Tamronlenzen 17-50 2.8
Stabilisatie kan handig zijn in dit bereik als je in bepaalde omstandigheden (feestjes, uitstapjes.... waar veel beweging in de onderwerpen zit en je onvoldoende licht hebt) en je per sé geen flits wil gebruiken. Dan moet je overwegen of het zijn meerprijs waard is. Bovendien gaat het er hier vooral om dat de Tamron zonder stab. scherper zou zijn, als deze met....... Wat verkies je dan, een onscherpe lens met stab. of een scherpe zonder ? Ik heb enkel ervaring met deze zonder stab..... en die is scherp. Misschien iemand die ervaring heeft met deze mèt stab ?
Bedoel je met je tweede bewering dan dat de Tamron zonder stabilisatie in het groothoekbereik niet scherp is in de voorgrond en/of de hoeken ?????
Als het dit is wat je bedoelt, laat het me maar weten, dan bezorg ik wel enkele tientallen voorbeelden....om te laten zien dat je verkeerd bent
.
TS heeft nu zijn lens en zal ons waarschijnlijk wel op de hoogte brengen van de bevindingen, ben benieuwd.
Groetjes
Oorspronkelijk geplaatst door Gert Arijs
Bekijk bericht
Bedoel je met je tweede bewering dan dat de Tamron zonder stabilisatie in het groothoekbereik niet scherp is in de voorgrond en/of de hoeken ?????
Als het dit is wat je bedoelt, laat het me maar weten, dan bezorg ik wel enkele tientallen voorbeelden....om te laten zien dat je verkeerd bent

TS heeft nu zijn lens en zal ons waarschijnlijk wel op de hoogte brengen van de bevindingen, ben benieuwd.
Groetjes
Comment