Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lens voor sportfotografie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: lens voor sportfotografie

Dank je.
    Ja, dat probeer ik wel, maar met die Sigma 18-200 moet het echt wel een lucky shot zijn. Welke lens zou jij dan aanraden (op canon 500D), cfr. mijn lijstje start topic.

Comment

Eigenlijk is het zo dat ik soms bang ben die ene worp of sprong te missen, en dan "voor de zekerheid" niet manueel werk, wel op sportmodus. Het is idd. zo dat de foto's die ik volledig manueel instel, wel scherp zijn, maar dan heb ik vaak slechts een deel van de persoon.
      Zal dus allicht niet enkel aan de lens liggen hoor.
      Maar ik ben nu mijn reisfoto's aan het evalueren, en zie daar toch ook regelmatig onscherpte als ik op meer dan 150mm fotografeerde.
      Gemak en scherpte gaan niet samen, vandaar mijn vraag naar een goed, betaalbaar alternatief voor die 18-200m.

Comment

Bij ringrijden stel ik regelmatig scherp op de ring en zet de AF uit en dat gaat perfect. Ook bij finish foto's werkt dat goed, scherpstellen op de streep en allt ze maar komen.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Sedert dit weekend de gelukkige eigenaar van een 70-200 F4 IS USM, via "aangeboden" op BD. Superscherpe lens, blij met de keuze. Dank voor alle tips!
          Als ik nu ook nog ergens een goeie convertor 1.4 op de kop kan tikken tegen een redelijke prijs ...
          Canon 1.4 II staat op Amazon voor 258 dollar, free shipping: goed aanbod of zit er een addertje onder het gras?
          Alternatieven?

Bejo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bejo Bekijk bericht
            Canon 1.4 II staat op Amazon voor 258 dollar, free shipping: goed aanbod of zit er een addertje onder het gras?
            Bejo
            Twee addertjes, denk ik, omdat je de prijs in Dollars geeft: invoerrechten/BTW komt er bij, en het free shipping is niet naar Belgie

Comment

Dag,
              258 dollar is 177 euro.
              Idd. enkel voor Amerika.

Comment

Dag,
                258 dollar is 177 euro.
                Idd. enkel voor Amerika.

Comment

Working...