Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat denken jullie over de Canon EF 24-105mm F:4.0 L IS USM

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: wat denken jullie over de Canon EF 24-105mm F:4.0 L IS USM

vriend van me heeft begin juni de canon 5D markII gekocht met de 24-105L als lens. Het is echter niet zijn ding en wil dit opnieuw verkopen. Bij interesse in de 24-105 moet je maar laten weten wat je hiervoor wil geven. De lens is dus 20 dagen en en dus niet gebruikt wat maakt dat je een nieuwe lens koopt met volle garantie.. bij interesse -> pm

Comment

iK ben zaterdag naar de winkel geweest en ik ben toch van gedachten veranderd ik heb me de 17 -55 F 2.8 gekocht van Canon ik vond de Ef 24 -105 ook heel goed en moest ik de 70 -200 niet hebben had ik die zeker gekocht maar nu vond ik dat ik beter was met de 17-55 als ik vrij ben ga ik de lens eens uittesten zodat ik ze al een beetje ken tegen mijn vakantie .
      jullie zijn allemaal bedankt voor de goede tips .

Comment

Ga je geen spijt van krijgen

Al vast goede vakantie toe gewenst, moge je met mooie foto's terug komen

Comment

In groothoek ga je zeker veel meer hebben , is de reden waarom onze 24-105 naar de 5DmkII is gegaan.Veel plezier ermee en goed verlof.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
            In groothoek ga je zeker veel meer hebben , is de reden waarom onze 24-105 naar de 5DmkII is gegaan.Veel plezier ermee en goed verlof.
            Inderdaad... 24-105 op een FF 5DII, en dan wordt het blijkbaar pas echt leuk als je gaat filmen (de IS heb je (nog) niet op de 24-70).
            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
            www.musicinframe.be

Comment

Working...
            X