Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke lens zou ideaal zijn voor ons

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: welke lens zou ideaal zijn voor ons

    @ Amstaff : ik had me vergist van dag. Ik dacht dat zondags ook de Amstaff, Bullterriers en de doggen zouden komen, maar die waren dus al zaterdags geweest (toen ik in t asiel zat als vrijwilliger).

    De pitbull kan niet mee doen aan officiele FCI-shows, omdat ze niet erkend zijn bij de FCI. De Amstaff is wel een FCI-erkend ras en die zijn dus wel vaak te vinden op shows.

    Een pitbull en Amstaff is wel iets verschillend. Da's zoals een werkende border collie vergelijken met een 'Lassie'. Of een Mechelaar uit politiehondlijnen vergelijken met een Tervuerense herder.

    Maar dit terzijde.

    Een 70-200 mm f 2.8 is t beste voor hondenshows. En dat op een camera met cropfaktor, bv de 500D, 50D, 1D MIII...
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

    Comment


    • #32
      Re: welke lens zou ideaal zijn voor ons

      Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
      @ Amstaff : ik had me vergist van dag. Ik dacht dat zondags ook de Amstaff, Bullterriers en de doggen zouden komen, maar die waren dus al zaterdags geweest (toen ik in t asiel zat als vrijwilliger).

      De pitbull kan niet mee doen aan officiele FCI-shows, omdat ze niet erkend zijn bij de FCI. De Amstaff is wel een FCI-erkend ras en die zijn dus wel vaak te vinden op shows.

      Een pitbull en Amstaff is wel iets verschillend. Da's zoals een werkende border collie vergelijken met een 'Lassie'. Of een Mechelaar uit politiehondlijnen vergelijken met een Tervuerense herder.

      Maar dit terzijde.

      Een 70-200 mm f 2.8 is t beste voor hondenshows. En dat op een camera met cropfaktor, bv de 500D, 50D, 1D MIII...
      De pittbull is inderdaad de werklijn en de stafford de .. Showlijn zullen we maar zeggen.
      Je kon tot over enkele jaren terug in america bij het kiezen van een pup, ook voor kiezen of hij-zij op papier als pitt of staff door het leven ging.
      De laatste jaren, word er meer ' werk ' gemaakt om de bijde rassen ( welk eigenlijk van oorsprong hetzelfde ras is ) een eigen indentiteit te geven.

      Maar dit terzijde , want ik ben hier seriues offtopic aan het gaan, waarvoor mijn exusses .
      2 body's en wat lenzen ..

      older and wiser ... my arse

      Comment

      Working...
      X