Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie is de "Tamron" kenner?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wie is de "Tamron" kenner?

    Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
    Die 24/70 van Canon is inderdaad weer voor Full Frame gemaakt.
    Canon heeft een F2.8 lens voor crop: EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM
    Ook die lens is top. Nog beter dan de Tamron, maar ook weer duurder.
    Ik heb ongeveer een jaar met de 17-55 2.8 IS USM van Canon op een 5OD gewerkt, en heb nu sedert een week de Tamron 17-50 (zonder VC, omdat die scherper zou zijn zonder) op de 60D.

    Mijn ervaring : ik zie geen verschil..... met uitzondering dan van de inhoud van mijn portefeuille wanneer ik de prijzen vergelijk.

    Groetjes

    Comment


    • #17
      Re: Wie is de "Tamron" kenner?

      De 28-75 is echt een goeie lens voor zijn prijs. Bij weinig licht lukt het om goeie foto's te maken, enig minpunt is natuurlijk de groothoek. 28 is idd vrij 'ver' om te beginnen. Zelf heb ik nog een 10-24 als 'aanvuller', maar ik betrap me er eigenlijk op dat de 10-24 meer op mijn camera zit dan de 28-75...
      Canon EOS 60D -- Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS -- Tamron 10-24mm F3.5-4.5 DI II LD -- Tamron 28-75 F2.8 XR DI -- Sigma 120-400mm F4.5-F5.6 APO RF DG OS HSM -- Samyang 8mm F3.5 Fisheye

      Comment


      • #18
        Re: Wie is de "Tamron" kenner?

        Hier mijn ervaringen met de tamron 17-50 mm.
        Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!!
        Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

        Comment


        • #19
          Re: Wie is de "Tamron" kenner?

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Ik heb ongeveer een jaar met de 17-55 2.8 IS USM van Canon op een 5OD gewerkt, en heb nu sedert een week de Tamron 17-50 (zonder VC, omdat die scherper zou zijn zonder) op de 60D.

          Mijn ervaring : ik zie geen verschil..... met uitzondering dan van de inhoud van mijn portefeuille wanneer ik de prijzen vergelijk.
          Die is nu nog leger doordat je een de canon hebt vervangen door gelijkwaardig Tamron......
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #20
            Re: Wie is de "Tamron" kenner?

            Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
            Die is nu nog leger doordat je een de canon hebt vervangen door gelijkwaardig Tamron......
            Je zult voller bedoelen denk ik hé..... , want de Canon heb ik verkocht.
            Ik schreef dat ik de Canon vervangen heb, niet dat ik er een Tamron bijgekocht heb hé.
            Groetjes

            Comment

            Working...
            X