Ik heb me een canon 50D aangeschaft met een EFS 80-200mm. Aangezien ik een groter bereik wil, maar niet de budget heb om een degelijke L lens met groter mm aan te schaffen, dacht ik eraan om tijdelijk via een extender mijn bereik te vergroten. Nu mijn vraag: niet alle extenders zijn compatibel met deze lens als ik het begrijp? Ik heb precies gelezen dan de "Canon Extender EF 2x" enkel compatibel is met L-lenzen en dus niet met mijn huidige lens?
Verder: is "Canon Extender EF 2x" het oudere model van "Canon Extender EF 2x II", of wat wil die "II" erachter nog zeggen?
Er staat een "Canon Extender EF 2x" te koop, maar aangezien ik geen nieuwprijs hiervan vind (enkel van de "II") heb ik geen idee wat een normale tweedehandsprijs mag zijn (of ik dus geen kat in een zak koop).
Als deze niet compatibel is, welke stellen jullie dan eventueel wel voor om eens naar te kijken?
alvast bedankt!
Verder: is "Canon Extender EF 2x" het oudere model van "Canon Extender EF 2x II", of wat wil die "II" erachter nog zeggen?
Er staat een "Canon Extender EF 2x" te koop, maar aangezien ik geen nieuwprijs hiervan vind (enkel van de "II") heb ik geen idee wat een normale tweedehandsprijs mag zijn (of ik dus geen kat in een zak koop).
Als deze niet compatibel is, welke stellen jullie dan eventueel wel voor om eens naar te kijken?
alvast bedankt!
Comment