Ik heb een Nikon D300s en een stel Sigma opbjectieven.
Werkt allemaal prima behalve mijn 24-70 2.8.
De eerste is in reparatie geweest en daarna vervangen door een nieuwe.
Die nieuwe is ook weer terug naar Sigma geweest.
Volgend probleem:
Functioneert een hele tijd probleemloos en dan plotseling stelt hij niet meer scherp.
Ik zet de lens op een andere camera (D80) en het probleem blijft.
Ik zet een 70-200 op mijn camera en probleem is opgelost.
Terug de 27-70 en soms doet hij het, soms ook niet.
De Camera is ook al terug naar Nikon geweest en nagekeken en afgeregeld maar daar waren geen problemen mee (alle andere objectieven doen het ook prima)
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en hoe ik dat opgelost krijg (behalve een 24-70 van Nikon kopen
)
Ik wordt behoorlijk hopeloos en gefrustreerd van de hele situatie. Dit loopt nu al van vorig jaar voorjaar en het wordt er niet beter op.
Groeten en alvast bedankt voor de tips,
Bert
Werkt allemaal prima behalve mijn 24-70 2.8.
De eerste is in reparatie geweest en daarna vervangen door een nieuwe.
Die nieuwe is ook weer terug naar Sigma geweest.
Volgend probleem:
Functioneert een hele tijd probleemloos en dan plotseling stelt hij niet meer scherp.
Ik zet de lens op een andere camera (D80) en het probleem blijft.
Ik zet een 70-200 op mijn camera en probleem is opgelost.
Terug de 27-70 en soms doet hij het, soms ook niet.
De Camera is ook al terug naar Nikon geweest en nagekeken en afgeregeld maar daar waren geen problemen mee (alle andere objectieven doen het ook prima)
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en hoe ik dat opgelost krijg (behalve een 24-70 van Nikon kopen
![Embarrassment](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/redface.gif)
Ik wordt behoorlijk hopeloos en gefrustreerd van de hele situatie. Dit loopt nu al van vorig jaar voorjaar en het wordt er niet beter op.
Groeten en alvast bedankt voor de tips,
Bert
Comment