Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik heb de zwarte versie en ben er super tevreden van.
Ik heb hem vroeger (voor ik mijn 500 f4 had) heel dikwijls gebruikt met een 2X convertor en nog behoorlijke resultaten
Ik heb de zwarte versie en ben er super tevreden van.
Ik heb hem vroeger (voor ik mijn 500 f4 had) heel dikwijls gebruikt met een 2X convertor en nog behoorlijke resultaten
Johan
De zwarte is dat indentieke dezelfde als de witte of is de witte een andere reeks?
Grts S.
Ik heb de lens ook zien staan, mooi en vooral zeer goede lens .lichtsterk .
Heb al zin om ze te gaan halen , maar heb nog maar net de nikon 300mm F4 gekocht , welke ook een zeer goed en reetscherpe lens is . Maar voor 'actie ' zal de 2.8f wel stuk sneller zijn vermoed ik .
Als ik voor mijn fonkelnieuwe 300mm f4 nog nog een mooie prijs zou krijgen ...
Ik heb die lens ook op een of andere zoekertjessite gezien.
Ziet er allemaal mooi en aanlokkelijk uit, maar volgens mij is het oplichterij.
Indien je echt interesse hebt: afspraak maken en er naartoe rijden.
Direct zijn adres geven en geen fabeltjes van schoonbroer in Berlijn en neef in Parijs.
Let er gewoon mee op
EDIT:
Nikon AF-S 300mm f/2.8D AF-S IF-ED II
Nikon AF-S 300mm f/2.8D AF-S IF-ED II. Zeldzaam model.
Zeldzame witte model. Nog onder de garantie voor 13 maand.
Ik kocht deze lens nieuw in feb 2010, zodat de minder dan 1 jaar oud.
Dit is een speciale bestelling lens die nog steeds in productie is vandaag door Nikon.
Er is een 4 maanden wachtlijst, als je kunt krijgen een, want er zijn slechts 50 lenzen elk jaar geproduceerd.
Perfecte staat, glas is onberispelijk, het lichaam is voor 99% als nieuw.
Dit is de bijgevoegde tekst, ik denk dat het duidelijk is dat dit slecht vertaald is en naar onraad ruikt.
Last edited by jumpforjoy; 21 april 2011, 21:49.
Reden: zie EDIT
Direct zijn adres geven en geen fabeltjes van schoonbroer in Berlijn en neef in Parijs.
Let er gewoon mee op
EDIT:
Dit is de bijgevoegde tekst, ik denk dat het duidelijk is dat dit slecht vertaald is en naar onraad ruikt.
Had ook al gemerkt dat de tekst precies vertaald was, en dan die prijs .....
Normaal gaan die toch voor een pak meer van de hand veronderstel ik ?
Had ook al gemerkt dat de tekst precies vertaald was, en dan die prijs .....
Normaal gaan die toch voor een pak meer van de hand veronderstel ik ?
als het lijkt alsof het te mooi is om waar te zijn,
dan is het dat in 99.9% van de gevallen ook zo.
Al zo vaak gezegd door iedereen hier, maar toch lopen er nog altijd in.
Let er gewoon mee op
EDIT:
vandaar die vraag hier ook, vond dat nogal weinig geld 1900€
heb het vandaar gezien
Grts S.
Heb hem gisteren al een e-mail gestuurd en gevraagd of hij foto's kan tonen met exif erin die met deze lens is getrokken en heb nog altijd geen antwoord gehad
Heb hem gisteren al een e-mail gestuurd en gevraagd of hij foto's kan tonen met exif erin die met deze lens is getrokken en heb nog altijd geen antwoord gehad
Ik reageer altijd uit principe op dezelfde manier op dit soort mails: stuur me ze op of geef me adres waar ik de aangeboden lens kan testen. Helaas .... nooit antwoord
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Je krijgt op 2dehands en kapaza geregeld zo'n "aanbiedingen.
Dure lenzen en high end body's zijn hun favoriet, 1000€ voor een D3S o.i.d.
Ik reageer er geregeld op en krijg meestal na een 2a3 dagen een reply uit de UK.
Ze zijn bijna allemaal een tandarts praktijk begonnen en hebben geen tijd meer om te fotograferen.
En ze stellen altijd dezelfde deal voor via één of andere firma waar je je geld moet storten ,die firma controleert dan hun pakket op werking en echtheid, en stuurt dat dan door naar jou. Als jij dan tevreden bent storten ze het geld door naar de verkoper.
Je moet geen einstein zijn om te weten dat je je geld gegarandeerd kwijt bent
De moment dat ik de mail krijg stuur ik hem naar 2dehands om de advertentie te laten verwijderen.
Ik hoop dat ,als we dit massaal doen , die *****zakken de moed opgeven en er mee stoppen.
Comment