Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Invloed tsunami Japan op prijzen/productie Canon/Nikon... nieuwe lenzen/cameras
Ik vind het toch wel erg dat men hier zit te neuten over een eventuele prijsstijging van een honderdtal euro terwijl er ginder honderden doden zijn gevallen en er meer dan miljarden schade is aangericht.
Re: Invloed tsunami Japan op prijzen/productie Canon/Nikon... nieuwe lenzen/cameras
Oorspronkelijk geplaatst door johan de manBekijk bericht
Same story ! Ik vind het nogal smakeloos !
Sorry, maar het ene hangt niet persé vast met het andere.
Denk trouwens dat de mensen daar zich nu weinig gaan aantrekken over wat de lokale fotograaf aan de andere kant van de wereld denkt ivm de prijzen.
Sorry, maar het ene hangt niet persé vast met het andere.
Denk trouwens dat de mensen daar zich nu weinig gaan aantrekken over wat de lokale fotograaf aan de andere kant van de wereld denkt ivm de prijzen.
Omdat ze het niet horen of weten.
Het is gewoon not done vind ik (en waarschijnlijk vele anderen)
En alsof je nu ineens veel materiaal gaat kopen.
Bekijk de prijsstijgingen van Sigma het afgelopen jaar, daar was geeneens een aardbeving of tsunami voor nodig.
Comment