Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoe geraakt mijn oude 28-70 f/2.8 nog gerepareerd?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: hoe geraakt mijn oude 28-70 f/2.8 nog gerepareerd?

de naam champion doet niet meteen een belletje rinkelen. Maar is dat een winkel op de hoek van de straat en hij verkoopt heel veel oude spullen. Is een dikke oudere man. En is niet meteen de vriendelijkste, maar een crack ik maken van fotomateriaal.
    Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
    website: http://www.hung.be
    facebook - Instagram

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hung Bekijk bericht
      de naam champion doet niet meteen een belletje rinkelen. Maar is dat een winkel op de hoek van de straat en hij verkoopt heel veel oude spullen. Is een dikke oudere man. En is niet meteen de vriendelijkste, maar een crack ik maken van fotomateriaal.
      Die champion zit inderdaad op een hoek en de hoek langs de andere kant van de straat zit de zoon die nieuwe spullen verkoopt. Maar ik wist niet dat ze daar reparaties deden om eerlijk te zijn.

Comment

Ik zit met een gelijkaardig probleem, mijn fantastische 28-70 heeft een zandkorrel zitten tussen de 'zoomring', en werkt verder naar behoren. Niemand wil hem echter van die zandkorrel verlossen, en ik sta nu op het punt om hem zelf uit elkaar te halen, ander is hij voor de vuilnisbelt, en dat is maar té belachelijk.

Iemand al ervaring met die Champion-oudere man-dikkerd?
        Myra fotografie

Comment

Het is Campion, niet Champion ;-)

Diene mens kent veel van oude toestellen en lenzen en denkt dat bv een F3 heden ten dage nog evenveel waard is dan 20 jaar geleden...

of em uw lens gaat kunnen maken, daar heb ik mijn twijfels over...

Comment

Working...
          X