Ik vraag me af welke goede lens ik het beste kan bij kopen ik heb een body van canon Eos 400 D en sinds 3 weken een body Eos 550D de body 400 D is nu van mijn zoon omdat die het leuk vind om te fotograferen ook al is hij pas 13 jaar .De objectieven die we nu hebben is een sigma 24-70 mm EX dg macro en een Canon EF-S 18-200mm F:3.5-5.6 IS van Canon om actie foto's te nemen en een Canon EF 50mm f/1.8 .
Ik ben tevreden over deze objectieven maar als je met de Canon EF-S 18-200mm verre foto's neemt zie je toch het verschil dus ik zou graag een lens hebben om mijn honden te fotograferen tijden de flyball ,behendigheid en ook om foto's te nemen van het paardrijden dus welke lens raden jullie aan om deze dingen te fotograferen .
Ik ben tevreden over deze objectieven maar als je met de Canon EF-S 18-200mm verre foto's neemt zie je toch het verschil dus ik zou graag een lens hebben om mijn honden te fotograferen tijden de flyball ,behendigheid en ook om foto's te nemen van het paardrijden dus welke lens raden jullie aan om deze dingen te fotograferen .
Comment