Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Waar kan ik een tokina 12-24 vr canon en sigma 105mm vr canon aan een schappelijk prijsje aankopen? Tweedehands vind ik ze niet! Heeft fotokar in leuven deze?
Grtjs
Waar kan ik een tokina 12-24 vr canon en sigma 105mm vr canon aan een schappelijk prijsje aankopen? Tweedehands vind ik ze niet! Heeft fotokar in leuven deze?
Grtjs
Je weet al precies welke objectieven je wil hebben, waarom kijk je niet eens op prijsvergelijkings sites waar je voor schappelijke prijzen via internet je spullen kan aanschaffen bij goed bekend staande webshops. Kan je uiteindelijk vele Euro's schelen, en voor de service hoef je het tegenwoordig ook niet meer te laten...
Grtjs
Grtjs
probeer eens bij digame en vraag naar hun beste prijs... zal vermoedelijk een stuk goedkoper zijn als fotokar.
Kijk ook naar andere typen zou ik zeggen, de Tokina heeft namelijk niet de fijnste scherpstelmotor. De Sigma 10-20 is wat dat betreft een stuk fijner.
Wat betreft de macrolens: je ziet regelmatig de Canon voor goede prijzen langs komen, ook hier: de scherpstelling is een stuk fijner dan in dit geval de Sigma, die geen hsm motor heeft zoals de groothoeklens.
Comment