Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon 18-200 DX vs 28-300 FX

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon 18-200 DX vs 28-300 FX

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
    Ik heb helemaal geen argument. Heb er trouwens geen nodig.
    Uw formule uit post 16 is gewoon uit de lucht gegrepen. Meer niet.
    OK dan zijn we uitgepraat.

Iemand foto's met 28-300 genomen? Zou interessant zijn ze naast foto's met 18-200 te plaatsen. Wel body vermelden aub en mate van nabewerking.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hocus Focus Bekijk bericht
      OK dan zijn we uitgepraat.

Iemand foto's met 28-300 genomen? Zou interessant zijn ze naast foto's met 18-200 te plaatsen. Wel body vermelden aub en mate van nabewerking.
      Ik heb wel enkele foto's van een 28-300, gemaakt met Nikon D3S . . . als je wil maak ik er enkele nieuwe die voldoen aan wat je verlangt?
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Ik heb wel enkele foto's van een 28-300, gemaakt met Nikon D3S . . . als je wil maak ik er enkele nieuwe die voldoen aan wat je verlangt?
        Graag

18-200 op DX en 28-300 op FX

Comment

Ik heb geen 18-200 hoor....
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
          X