Iemand ervaring met de wachttijd bij Sigma , de mijne is nog een half jaar onder garantie , de Os doet het niet meer ( alléé hij blijft focussen ) als ik hem helemaal afzet heb ik er geen probleem mee . Daarom vraag ik mij af hoelang zal ik deze lens moeten missen als ik ze binnen doe voor herstel ????
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wachttijd bij Sigma ...
Collapse
X
-
-
Re: Wachttijd bij Sigma ...
8 weken dieder
grts
Korandokeje hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
www.korandoke.be
-
Hoi,
mijn 24/70 f2.8 HSM is 2 keer binnengeweest en twee keer 8weken.
Maar de tweede keer heb ik wel een splinternieuwe gehad, je kan dus pech hebben maar ze lossen het wel goed op (allee bij mij toch)
grtjs JozefD800 en een goed glasservies
Comment
-
8 weken is wel als Sigma Benelux het objectief zelf kan repareren...moet hij opgestuurd worden dan kán het langer duren.
Als je hem persoonlijk langsbrengt kan het allemaal nog korter, maar dat is een aardig stukje rijden voor jou.Mijn objectieven zijn all round...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht8 weken dieder
grts
KorandokeNikon D7000 en D7100 -- Sigma AF 150-500mm f5-63 DG OS HSM Nik . Canon G10
http://www.google.com/profiles/dieder.plu
Comment
-
Net een 50-150mm terug van Sigma: begin november binnen gedaan en rond de jaarwissel teruggeleverd, dat is dus ook pakweg 8 weken.
Ik zal hierover binnenkort een topicje openen: er was al heel wat te doen omtrent de systematische focus errors met deze lens, ik illustreer dus binnenkort mijn ervaringen even met een paar voorbeelden; het verhaal heeft enkele verrassende wendingenMichaël
Comment
-
Comment