Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS Lens van Simply Electronics

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS Lens van Simply Electronics

Ik heb zonet de Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS lens bij simply electronics besteld. Deze was daar 40 euro goedkoper (25%) dan bij bv. fotokonijnenberg met bovendien gratis levering.

Voor ik de bestelling heb geplaatst heb ik het internet goed afgezocht naar ervaringen, daarbij waren zowel positieve als negatieve ervaringen met deze firma. Ik hou jullie alvast op de hoogte van mijn levering.

Heeft iemand recente ervaringen met deze firma?

Re: Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS Lens van Simply Electronics

Oorspronkelijk geplaatst door stijnbekaert Bekijk bericht
    Ik heb zonet de Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS lens bij simply electronics besteld. Deze was daar 40 euro goedkoper (25%) dan bij bv. fotokonijnenberg met bovendien gratis levering.

Voor ik de bestelling heb geplaatst heb ik het internet goed afgezocht naar ervaringen, daarbij waren zowel positieve als negatieve ervaringen met deze firma. Ik hou jullie alvast op de hoogte van mijn levering.

Heeft iemand recente ervaringen met deze firma?
    en? hoe is het afgelopen? Ik ben reeds 3 weken aan het wachten op een panasonic GX1 en toebehorende lenzen maar nog niets ontvangen. het mailverkeer is geen probleem, ze reageren dat de bestelling vertraging opgelopen heeft maar ik heb hier geen goed gevoel bij...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door katootje Bekijk bericht
      en? hoe is het afgelopen? Ik ben reeds 3 weken aan het wachten op een panasonic GX1 en toebehorende lenzen maar nog niets ontvangen. het mailverkeer is geen probleem, ze reageren dat de bestelling vertraging opgelopen heeft maar ik heb hier geen goed gevoel bij...

grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        Tja, dat zijn 2 uiteenlopende ervaringen...ik zal dus nog wat wachten en hopen dat ik mijn bestelling ooit ontvang
        Gr

Comment

Ik hoop niet dat Stijn nog steeds aan het wachten, hij heeft nog steeds niet gereageerd.

Ruud
          Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Working...
          X