Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verzoek om foto's gemaakt met beercan 70-210

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verzoek om foto's gemaakt met beercan 70-210

Hallo.

Wat ik wilde vragen, zouden enkele onder jullie die een echt Beercan-objectief 70-210 hebben mischien een link (of meerdere) kunnen plaatsen naar foto's die hiermee gemaakt zijn.
    [Foto's hier plaatsen is niet echt noodzakelijk.]

Ik zou deze wel eens kwalitatief willen vergelijken met foto's die gemaakt zijn met een paar zogenaamde 'pseudo-beercans' van andere merken zoals Sigma en Tamron die je vaak tegenkomt.

Dank jullie wel.
    Last edited by Lion31cybershot; 17 november 2010, 18:56. Reden: Verandering in nuttiger onderwerp.
    Al mijn foto's zijn gemaakt van gerecyclede pixels.

Re: Verzoek om foto's gemaakt met beercan 70-210

[Mod-LesC]Ik heb je topic hernoemd, en verplaatst van Algemeen naar Objectieven. Tenslotte gaat het om een specifiek objectief, en het is goed mogelijk dat er anderen zijn die ook hierover beschikken en je dus kunnen helpen. Succes met je vraag![/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)

Comment

Re: Verzoek om foto's gemaakt met beercan 70-210

Kijk hier op Dyxum eens .
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Working...
      X