Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Witte NIKON lenzen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Witte NIKON lenzen

hier alleen al voor zou ik me er nog een paar aanschaffen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
      Nikon ontwierp de "witte" lenzen om de Nikon Ninja's - aka Nikja's - zich ongezien te laten mengen onder het Canon plebs. Dit liet de Nikja's toe ongezien de hoofden van de Canon slachtoffers te smokkelen door die in hun batterij compartiment weg te proppen. Die hoofden werden dan op het Nikon HQ aan de wand gehangen tot al het vlees was weggerot waarna de schedels werden vermalen tot fijn stof. Dit stof wordt gebruikt voor de Nano Crystal Coating op èchte lenzen.

Echt waar ...

Tjerri
      niet helemaal correct. De hoofden van Canongebruikers zijn veel te lomp en zwaar voor een batterijcompartiment van een Nikon. het zijn hun hersenen die ze daarin bewaarden. Die strategie is opgegeven toen bleek dat het te moeilijk was om Canongebruikers met hersenen te vinden.
      The Knight That Says Ni...kon

Comment

Daar gaan we weer..........
        [I]D4s-D500// Sigma 35mm fl/1.4 ART AFS 105mm f/2.8 VR micro/Tamron 24-70mm VC/ AFS 70-200mm VRII/200-500mm etc.etc.

Comment

Ja als er ene aanleiding geeft zijn we vertrokken he.
          Ik heb er op You Tube ergens ene gezien die pakte gewoon een spuitbus verf en spoot daar zijn dure spullen mee met als resultaat dure prullen die niemand nog wil.
          D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
            Ja als er ene aanleiding geeft zijn we vertrokken he.
            Ik heb er op You Tube ergens ene gezien die pakte gewoon een spuitbus verf en spoot daar zijn dure spullen mee met als resultaat dure prullen die niemand nog wil.
            dat heet pimpen en is een groeiende hobby. Ik ben ooit op hotel geweest waar de hotelbaas de senseo, laptop en tv met goudverf had geschilderd. Was wel ok, op het afbladeren na (zwaar chemisch spul)
            The Knight That Says Ni...kon

Comment

Working...
            X