Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WTF prijzen konijnenberg

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: WTF prijzen konijnenberg

Op die link zag ik zeer grote prijsverschillen , die toch niet§ normaal lijken
    bv een nikon D700 goedkoopste 1749
    duurste 2525 en we spreken van euro's he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
      En die prijzen? dat noemen ze marketing. Ik noem het ook bedrog.
      Zal het zeggen tegen mijn 2 lokale fotografen hier. Want die vragen de prijzen die
      bij konijn doorstreept zijn.
      Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
        ...
        Canon EF 24-105mm f/4.0 L IS USM
        konijn : 919
        S73 : 875 is 44 euro
        canon eos 5D MII
        konijn: 1889
        S73 : 1779 is 110 euro
        ik weet waar ik moet zijn.....
        Dus koop ik die 5DII en die 24-105 ( vermoedelijk), dan win ik wel 154 euro.
        Grappig dat je alles nauwkeurig vergelijkt (terecht, wat mij betreft), maar er niet aan denkt om een kit te kopen (5D II + 24-105) die kost maar € 2.539,00 en bespaar je dus nog eens 115 euro!

batje!
        Canon R | Leica Q
        EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
        Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
        [/COLOR]

Comment

En je kan natuurlijk altijd een verkoper aanspreken over de prijs.
          Ik heb ooit bij konijn gestaan omdat bij hun enkele dingen goedkoper waren en wou toen mijn 85 1.2 bij studio 73 gaan halen in het naar huis rijden. Ik zei gewoon tegen de verkoper dat die bij studio 73 goedkoper was en dat ik me dus verplicht voelde ze daar te gaan halen. Hij moest dat even opzoeken zei hij, 10 minuten later stond hij daar terug met een prijs die beter was dan die van studio73.
          Blijkbaar durven mensen in Belgie nog maar moeilijk afpingelen in winkels en in de colruyt ga ik dat ook niet doen. Maar bij grote aankopen durf ik al wel eens vragen wat ze er nog afdoen. Voor mijn surround systeem was dat direct een verschil van 500€, daar wil ik al wel eens mijn stoute schoenen voor aantrekken.
          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
          http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
            Die staat bij Studio 73 €1359
            Dus voor een betere prijs moet je bij Studio 73 zijn.
            http://shop.studio73.be/photo/lenses...d-special-deal
            Strange , gisteren op hun website gekeken en daar stond weldegelijk 1500
            Nikon D90, 10-20, 50F1.8, 18-105, 70-300, 150-500, SB-700, ...

Comment

Ze volgen deze topic misschien ook? Ik heb nog al de indruk gehad dat naarmate er hier over een product gesproken wordt de prijzen aangepast worden. Laat staan dat je winkels gaat vergelijken in een topic.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MichielBrugge Bekijk bericht
                Grappig dat je alles nauwkeurig vergelijkt (terecht, wat mij betreft), maar er niet aan denkt om een kit te kopen (5D II + 24-105) die kost maar € 2.539,00 en bespaar je dus nog eens 115 euro!

batje!
                Dat weet ik ook
                Dit ging maar om te bewijzen dat er zelfs tussen 1 lens in 2 zaken reeds geld te verdienen valt
                5DII + Lens :
                bij konijn : 2710
                S73 : 2539 is 171eurokes verschil, en S73 is 10km dichter dan konijn .

Comment

Voor mij is het veelal kamera express die de goedkoopste is en waar ik langs kan gaan om het op te halen.

Zo niet, dan ga ik naar de lokale fotoboer en "maken we een mooi prijsje" in vergelijk met de prijzen bij kamera express. Voor de SB900 daar 15 euro meer betaald als bij Kamera express, maar voor die 15 euro hoef ik dan ook niet bij elkaar 2 uur in de auto te zitten en heb ik garantie "om de hoek" dat is mij wel een paar tientjes waard

Wat me wel opviel was dat er tussen NL en BE, bijdezelfde shops een groot prijsverschil is/was...bijna 200 euro prijsverschil in de kit van body+grip vind ik niet niks in ieder geval. En dat met dezelfde voorwaarden (2 jaar garantie).
                  Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
                    Wat me wel opviel was dat er tussen NL en BE, bijdezelfde shops een groot prijsverschil is/was...bijna 200 euro prijsverschil in de kit van body+grip vind ik niet niks in ieder geval. En dat met dezelfde voorwaarden (2 jaar garantie).
                    Je mag al zeker niet vergeten dat Nl is 19 en BE is 21% btw, is al 50 euro op die 5dII dat NL al goedkoper is ( dus eigenlijk even duur, maar dank zij onze regering )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EvilMogwai Bekijk bericht
                      Ze volgen deze topic misschien ook? Ik heb nog al de indruk gehad dat naarmate er hier over een product gesproken wordt de prijzen aangepast worden. Laat staan dat je winkels gaat vergelijken in een topic.
                      LOL , ze hebben idd hun prijs aangepast .
                      Dat zegt genoeg hé

Als we dus goedkoop materiaal willen beginnen we hier gewoon een topic
                      Nikon D90, 10-20, 50F1.8, 18-105, 70-300, 150-500, SB-700, ...

Comment

Van de week een 50 mm f1.4 lensje gekocht bij Saturn hier achter de hoek.

Het kostte daar exact evenveel (tot op de euro) als bij Konijnenberg, dus die 50 km verplaatsing kon ik me wel besparen.
                        Canon-man. Concerten en natuur.
                        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VeWo Bekijk bericht
                          Je moet eens goed kijken de lenzen staan daar oplopend in prijs, je hebt regelmatig aanbiedingen special price en dan vind je de lens twee keer terug in de lijst.
                          Als er nu lenzen zijn die tussen de goedkoopste prijs en de normale prijs staan worden die ook zo afgebeeld.
                          Kijk het stuk eens na van €1359 tot €1500
                          In het geval van de 70-200mm f2.8 VRII staan ze naast elkaar afgebeeld met verschillende prijs.
                          Last edited by Sus; 29 oktober 2010, 14:24.
                          D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
                            Die staat bij Studio 73 €1359
                            Dus voor een betere prijs moet je bij Studio 73 zijn.
                            http://shop.studio73.be/photo/lenses...d-special-deal
                            Mooi prijsje!

Comment

Ik haalde Robijns al aan in sint-truiden. Ik weet wel dat je bij hen best prijs vraagt, want dat de prijzen op hun site vaak duurder zijn. Dus dat online vergelijken klopt ook niet altijd.
                              Nikon D7000 en wat lenzen.
                              http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Ik vergelijk enkel nog prijzen tussen Konijnenberg en Studio 73. Ik moet voor beide nogal ver rijden (Studio 73 is iets korterbij voor mij) en de prijzen zijn aan elkaar gewaagd. Daarom heb ik zo goed als al mijn materiaal bij Studio 73 gekocht, maar een paar spullen die ze daar niet hadden komen van Konijnenberg.
                                Jammer dat Studio 73 op hun site niet aangeeft of ze iets in stock hebben, want dat is soms ook bepalend (ongeduldig als ik ben ). Daar moet ik dan telkens voor bellen en dat doe ik niet graag op een drukke zaterdag.
                                Beiden leveren goede informatie, zijn behulpzaam, en ik voel mij daar beter/veiliger bij dan bij on-line shoppen, zeker voor grote aankopen waar service ook belangrijk kan zijn (zoals een body of een lens). Mijn Markins en Really Right Stuff onderdelen voor mijn statief heb ik dan weer wel on-line gekocht (voor Markins is er geen andere optie).
                                Je kunt me dus gerust een tevreden Studio 73 klant noemen, en vrienden die op mijn aangeven ook naar Studio 73 zijn gegaan, zijn al even tevreden.
                                Master the craft, and the art will follow.
                                Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
                                http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

Comment

Working...
                                X