Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WTF prijzen konijnenberg

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• WTF prijzen konijnenberg

klikkie wikkie

kijk eens naar de doorstreepte prijzen!

de prijs die erbij staat is vergelijkbaar met foto Rubens, Art & Craft,... De doorstreepte prijzen zijn belachelijk hoge prijzen die ik nog nergens tegengekomen ben. Daar trapt toch niemand meer in.
    The Knight That Says Ni...kon

Re: WTF prijzen konijnenberg

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
    klikkie wikkie

kijk eens naar de doorstreepte prijzen!

de prijs die erbij staat is vergelijkbaar met foto Rubens, Art & Craft,... De doorstreepte prijzen zijn belachelijk hoge prijzen die ik nog nergens tegengekomen ben. Daar trapt toch niemand meer in.
    Dat zijn de adviesprijzen die de fabrikant opgeeft. Zowat alle winkels (camera of niet) doen dat. Tip: http://pricewatch.tweakers.net

Comment

Dat zijn inderdaad de adviesprijzen, er zijn er vele die dat doen hoor.
      Als ik iets koop vergelijk ik telkens een aantal winkels dat kan je veel besparen, bijna alles komt zo van Studio 73.
      D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

ah dat wist ik niet.

dus een bedrieglijke indruk van prijsdaling wekken.

Comment

Er moet precies weer iemand zijn onvrede van konijnenberg kwijt
          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
          http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
            ah dat wist ik niet.

dus een bedrieglijke indruk van prijsdaling wekken.
            Nee hoor, dat is nou commercie. En iedereen past het toe. Het verbaast me eigenlijk dat je er nu pas achter komt. Dan werkt het dus toch nog
            http://www.flickr.com/photos/rouwkema/

http://rouwkema.smugmug.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
              Er moet precies weer iemand zijn onvrede van konijnenberg kwijt
              nee ze. Die van konijn mogen aan de andere kant van het land doen wat ze willen, ik sta met mijn velo op een kwartier bij Art en Craft. het viel mij op... vandaar...

@ rouwkema,
              Werken deed het niet echt omdat ik regelmatig prijzen check en vergelijk. Vandaar dat het mij zo opviel omdat er de indruk van prijsdaling wordt gewekt terwijl hun prijzen al maanden niet meer veranderd zijn.

maar soit. bedriegen is nu eenmaal een essentieel deel van commercie.

Comment

't is inderdaad, den indruk van een ferme korting!
                hier ook een zeer tevreden a&c klant (wel een 30min met auto)
                maar voor de service doe je het! altijd correct
                nikon stuff

Comment

Konijn wint niet meer tegen studio 73. heb 8 zaken vergeleken.
                  Hij mag doorstrepen wat hij wilt, mij niet meer gezien. De goedkoopste is de goedkoopste.

Comment

Konijn is zeker niet altijd de goedkoopste.
                    Heb een van mijn lenzen indertijd goedkoper betaald bij Robijns in sint-truiden.
                    Bijna al mijn materiaal komt van daar en die zijn dikwijls maar even duur of goedkoper.
                    Durf wedden dat je nog eens betere service krijgt ook.

En die prijzen? dat noemen ze marketing. Ik noem het ook bedrog.
                    Nikon D7000 en wat lenzen.
                    http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Studio73 de goedkoopste? Ik vind die toch vrij duur hoor voor nikon, andere merken weet ik niet zo...
                      Net even gekeken bij de nikonlenzen, konijn is hier goedkoper hoor.
                      En als ik naar Dicamshop ga kijken gaan daar nog wat euro's af, net als fotobastiaens.
                      Nikon D5000 - AF-S 18-105 - AF-S 70-300 | SonyEricsson W890i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
                        Konijn is zeker niet altijd de goedkoopste.
                        Heb een van mijn lenzen indertijd goedkoper betaald bij Robijns in sint-truiden.
                        Bijna al mijn materiaal komt van daar en die zijn dikwijls maar even duur of goedkoper.
                        Durf wedden dat je nog eens betere service krijgt ook.

En die prijzen? dat noemen ze marketing. Ik noem het ook bedrog.
                        200% mee akkoord, ook al mijn materiaal koop ik daar ,eerlijke prijzen en goede service !

Comment

Een winkel mag toch vragen wat ie wil...
                          Er is echt geen nood te spreken over bedrog, dat is de vrije markt.
                          Jij ben vrij te kopen of niet waar je wil.

Ik kies meestal ook voor de goedkoopste, omdat ik de meerwaarde van service voor een fototoestel niet echt zie, laat staan bij een lens of een geheugenkaart.

Maar daarom zijn andere winkels voor mij nog geen bedriegers. Ze liggen misschien op een duurdere plaats, houden meer stock aan, of hebben een grotere overhead.

Je zou dan hetzelfde kunnen zeggen over fotografen.
                          Waarom zou de ene meer moeten krijgen om op een knopke te drukken dan een andere...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                            Konijn wint niet meer tegen studio 73. heb 8 zaken vergeleken.
                            Hij mag doorstrepen wat hij wilt, mij niet meer gezien. De goedkoopste is de goedkoopste.

Het zal er misschien vanaf hangen wat je juist op dat moment nodig hebt .
                            Kheb juist nog eens vergeleken voor een paar lenzen die op mijn verlanglijst staan , en daar is konijn nog steeds opmerkelijk goedkoper dus .....
                            Nikon D90, 10-20, 50F1.8, 18-105, 70-300, 150-500, SB-700, ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VeWo Bekijk bericht

Het zal er misschien vanaf hangen wat je juist op dat moment nodig hebt .
                              Kheb juist nog eens vergeleken voor een paar lenzen die op mijn verlanglijst staan , en daar is konijn nog steeds opmerkelijk goedkoper dus .....
                              wel ik heb 8 zaken bekeken want men volgende aanwinst zal zijn :
                              1 of 2 van die 8 :
                              canon EF 17-40 L f4
                              konijn : 609
                              S73 : 599 is 10 euro.
                              Canon EF 24-105mm f/4.0 L IS USM
                              konijn : 919
                              S73 : 875 is 44 euro
                              canon eos 5D MII
                              konijn: 1889
                              S73 : 1779 is 110 euro
                              ik weet waar ik moet zijn.....
                              Dus koop ik die 5DII en die 24-105 ( vermoedelijk), dan win ik wel 154 euro.

Comment

Working...
                              X