Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon 70-200 2.8 IS II met teleconverter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: canon 70-200 2.8 IS II met teleconverter

Het prijsverschil is toch ongeveer 1000 €, die extender zal wel heeeel goed moeten zijn.
    Mijn foto's: http://users.telenet.be/marcdewaele

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fisherman Bekijk bericht
      Het prijsverschil is toch ongeveer 1000 €, die extender zal wel heeeel goed moeten zijn.
      Niet echt, ondertussen heb je ook een heel goede 70-200 2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
        Niet echt, ondertussen heb je ook een heel goede 70-200 2.8
        Ik dacht toch dat TS het over de nieuwe 70-200 2.8 IS II en de combinatie met een teleconverter 1.4 of 2.0 had.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fisherman Bekijk bericht
          Ik dacht toch dat TS het over de nieuwe 70-200 2.8 IS II en de combinatie met een teleconverter 1.4 of 2.0 had.
          Uit de gang van de discussie dacht ik dat het duidelijk was dat het over het model II ging

En dat je met dit model samen met een extender 2.0 TWEE goede lenzen zou hebben, daar was het inderdaad over begonnen

Comment

Uit de gang van de discussie dacht ik dat het duidelijk was dat het over het model II ging

En dat je met dit model samen met een extender 2.0 TWEE goede lenzen zou hebben, daar was het inderdaad over begonnen
            Dat was de vraag. Maar ik heb hierover geen reacties gekregen. Niemand heeft deze combinatie al geprobeerd blijkbaar. Heb er trouwens nog nergens info over gevonden

Comment

't is duidelijk nu.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vince_G Bekijk bericht
                Nu de nieuwe 2.0 nog afwachten en als die ook goed is........
                Ik zie net dat de nieuwe extenders type III al te koop worden aangeboden bij Konijnenberg... (prijs 499 euro). Wilt dat dan ook zeggen dat ze al effectief in de handel zijn?
                Ik kan niet wachten op de eerste tests van deze extender, in combinatie met de 70-200 f2.8L IS II USM.
                Mijn eerste grote fotografische investering gaat niet zo heel lang meer op zich laten wachten en het hangt van deze tests af of het de 70-200 f2.8L IS II USM of de 100-400 f4.5-5.6L IS USM wordt...
                Op welke websites zouden de eerste tests te vinden gaan zijn? Iemand hier op het forum die zich deze extender onmiddellijk gaat aanschaffen?
                Ben razend benieuwd!
                Canon EOS 5D mark 3 - Canon Eos 5D mark 4 - Canon R5 - Canon EF 24-70mm f/2.8 L II USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II USM - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro - Flitsers Godox AD 200 (2x) - Godox AD 600 - ...

Comment

Ik heb een paar weken terug de extender 2.0III besteld bij konijn. Ik vermoed dat ze begin december uitkomen en dan in kleine mate aangeleverd worden aan de winkels. Ik zal verslag uitbrengen als ik hem in bezit heb.

Comment

Working...
                  X