Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lens voor bruiloft binnen en buiten :confused:

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: lens voor bruiloft binnen en buiten

Oorspronkelijk geplaatst door patrickl Bekijk bericht
    alleen begrijp ik niet goed hoe je dat allemaal gaat combineren. De papa van, in suite en dan ook nog de fotograaf. Ik zou zeggen: Geniet ook van die dag. Wat ga je doen tijdens de ontvangst bij de receptie? Mensen ontvangen en fotograferen in eenzelfde beweging (:d)
    als er van mij gaan huwen, laat ik iemand inhuren en geniet ik gewoon van die dag.
    +1 !!!
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

Comment

24/70 2.8 vind ik daarvoor zeer geschikt.
      laatste bruiloft alles meegedaan.
      wel op een full frame ivm breedhoek.
      Tas met andere objectieven wel mee natuurlijk.
      https://www.facebook.com/wilfried.solarz.1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
        Mee eens.
        Ook mee eens.

Ik heb een paar weken geleden nog de bruiloft van mijn broer geschoten. Heb van de ceremonie feitelijk niks meegekregen, mijn vrouw heeft mij achteraf in de auto het hele verhaal van de ambtenaar e.d. opnieuw moeten vertellen Ik had het veel te druk om resultaten te behalen in een wel héél donker zaaltje (is uiteraard wel gelukt)
        www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patrickL Bekijk bericht
          Alleen begrijp ik niet goed hoe je dat allemaal gaat combineren. De papa van, in suite en dan ook nog de fotograaf. Ik zou zeggen: geniet ook van die dag.
          Ik sluit me aan bij PatrickL, MarkEL, Hans Swolfs, jorismichielsen, johan de man, Monica, Paly, ... Denk wel dat het duidelijk is zeker: niet doen
          Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

Comment

Als ervaren trouwfotograaf mijn mening:

1) Allereerst Proficiat met het aankomende huwelijk van uw zoon.

2) Met uw 400D, een 17-55 2.8 + een flash 430 EXII of beter een 580EXII.
            Genoeg geheugenkaartjes, opgeladen batterijen, enz, ...

3) Zelf ook de trouw geschoten van mijn zuster. Zelf weinig aan gehad + mijn vrouw met een blik van : "tja gezellig , ik ben net een single vrouw want mijn vent is weer te druk bezig."

Voor de rest succes
            CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
              Ja, pfff...weet waar je aan begint. Trouwerijen fotograferen is pure topsport...daar ben ik al achter. Je rent je suf, hebt geen tijd om wat te eten of te drinken met anderen.
              Een groothoek is een must, maar een mooie lichtsterke portretlens is ook aan te raden. Die 50mm is prima, ik gebruik dan weer graag mijn 70-200mm. Flits! Zeker om binnen mee te kunnen bouncen of in te flitsen als de zon heftig schijnt.

Als je het echt wilt doen (denk er echt goed over na) oefen dan vooral veel op de locaties waar je zoon gaat trouwen en waar ze fotoreportage willen hebben.
              Perfect beschreven, huwelijk voor fotograaf = topsport ik heb er al meerdere achter de rug, en kan je garanderen, veel tijd zul je niet hebben om te genieten van deze dag. Nuja indien je er toch voor wilt gaan, een aantal goedkopere primes kunnen het werk ook doen hoor. Zelf sleur ik altijd met de 70-200 F2.8 L IS, wat al zwaar genoeg weegt na 8u ermee rond te lopen, maar het went wel.
              Last edited by Oli; 14 oktober 2010, 22:44.
              UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

Working...
              X