Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik geraak er maar niet uit

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ik geraak er maar niet uit

Ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor een nieuwe lens.

Ik heb een Nikon D60 kitlens 18-55 VR en ik heb nu mijn oog laten vallen op de volgende lens.

nikkor af - s70-300mm 4.5-5.6 G IF-ED VR

Ik heb er al veel over gelezen, maar ik vind dat ik er zelf niet genoeg van ken om te beslissen.

Zou dit een echte meerwaarde zijn voor wat ik fotografeer?
    Nl. Honden, paarden, voetbal en mijn kinderen.

Heeft er iemand een beter voorstel?
    Laat maar weten

Re: ik geraak er maar niet uit

Oorspronkelijk geplaatst door christelbalou Bekijk bericht
    Ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor een nieuwe lens.

Ik heb een Nikon D60 kitlens 18-55 VR en ik heb nu mijn oog laten vallen op de volgende lens.

nikkor af - s70-300mm 4.5-5.6 G IF-ED VR

Ik heb er al veel over gelezen, maar ik vind dat ik er zelf niet genoeg van ken om te beslissen.

Zou dit een echte meerwaarde zijn voor wat ik fotografeer?
    Nl. Honden, paarden, voetbal en mijn kinderen.

Heeft er iemand een beter voorstel?
    Laat maar weten

Het is een heel goede lens prijs/kwaliteit.

Ga gewoon met je toestel naar een winkel waar ze de lens op stock hebben en vraag of je ze eens mag proberen (in de winkel). Dan kan je dadelijk zien of de lens een meerwaarde heeft voor jouw gebruik.
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

Comment

prachtige lens maar om actiefoto's weet ik het toch niet....maar gewoon voor kinderen,familiefoto's enz...een zeer goed objectief

grtz

Templar
      D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
      Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

.....
        Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 02:00.

Comment

Het is voor zijn geld echt een prachtlens waar je volgens mij zeer tevreden mee gaat zijn, moest het toch niet het geval zijn verkoop je hem weer, je bent er zo vanaf natuurlijk met wat verlies.
          Kan je er nergens eens een proberen?
          D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

De Nikkor 70-300 mm is een prachtlens voor een mooie prijs. Ik heb dit objectief al een aantal keer gebruikt voor autosport fotografie en het fotograferen van snel voorbij vliegende zwaluwen (moeilijk, maar het was nog net te doen...).
            Heb je de mogelijkheid....kopen dan dit objectief, je zal er geen spijt van krijgen
            Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

Comment

alvast bedankt voor jullie reacties!!

de meeste mensen zeggen pro

het feit dat ik een D60 heeft speelt dat geen rol qua actiefoto's?

Comment

het feit dat ik een D60 heeft speelt dat geen rol qua actiefoto's?
                tuurlijk wel! maar dat moet je niet weerhouden om goede lenzen te kopen... ooit koop je misschien eens een snellere body...
                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                  tuurlijk wel! maar dat moet je niet weerhouden om goede lenzen te kopen... ooit koop je misschien eens een snellere body...

waarschijnlijk wel maar pas binnen een paar jaar, heb de deze nog maar 1 jaar en zo snel verander ik nu ook weer niet.

Ne mens wil inderdaad altijd meer en beter, maar ik zou het stom vinden om nu zo'n lens te kopen en dat een body te hebben die niet kan volgen?

Comment

Kopen die lens, ik heb ze ook.
                    Gaat zeer goed op mijn d90 maar op de d40 komt ze ook goed tot haar recht hoor.
                    't is een super lens voor zijn prijs.
                    nikon stuff

Comment

Heb ze ook nog gehad op men D60 voor ik naar D90 overgeschakeld ben, werkt op beide body's goed...

Heb er op het BK Dogfrisbee mee gefotografeerd en was toch content !
                      D90 + MB D80 + SB-900
                      Nikkor 17-55mm 2.8G + Nikkor AF-S 70-300mm 4.5-5.6 VR + Nikkor 50mm 1.8D AF

Comment

Ik ben ze vandaag eindelijk gaan bestellen! Hopelijk is ze vlug geleverd!

Comment

Ik ben ze vandaag eindelijk gaan bestellen! Hopelijk is ze vlug geleverd!
                          heel verstandig "haastige spoed is zelden goed".
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                          X