Vandaag dus op pad geweest met de nieuwe lens. Zowel op de D3000 als op een D90 gezet, geen problemen , super lens , snel , ... Alles wat je wil .foto's nadien ook al ff snel op men 27" mac scherm bekeken op volle grote en super kwaliteit foto's .veel foto's waren in het bos getrokken, dus licht was op veel plaatsen vere van optimaal, maar daar had de lens geen moeite mee, integendeel.
Wat me wel opgevallen is : de lens maakte af en toe een soort geluid, dat te vergelijken is met een veertje dat ergens achter blijft hangen en dan ineens los schiet... Een soort van djeeenggg geluid . Dat was zowel met de D90 body als met mijn eigen D3000 .dus geluidje kwam echt wel van de lens zelf .
Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn ?
Moet ik me ongerust maken ?
Heb het ongeveer een 5-6 tal keer gehoord op pakweg 500 foto's.
Telkens als ik net een foto genomen had , en het toestel terug liet zakken aan de 'nekriem '. .
Wat me wel opgevallen is : de lens maakte af en toe een soort geluid, dat te vergelijken is met een veertje dat ergens achter blijft hangen en dan ineens los schiet... Een soort van djeeenggg geluid . Dat was zowel met de D90 body als met mijn eigen D3000 .dus geluidje kwam echt wel van de lens zelf .
Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn ?
Moet ik me ongerust maken ?
Heb het ongeveer een 5-6 tal keer gehoord op pakweg 500 foto's.
Telkens als ik net een foto genomen had , en het toestel terug liet zakken aan de 'nekriem '. .
Comment