Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikon af-s 70-200 mm / f2.8 ed vr 2 op d3000

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: nikon af-s 70-200 mm / f2.8 ed vr 2 op d3000

Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
    Je zou ervan verschieten hoeveel mensen geen drang voelen om een FF camera te kopen
    ook waar, prijs enzo, dad cropfactor, ...
    eerlijk, zou ook twijfelen ze. maar een 70-200 staat op mijn lijst
    nikon stuff

Comment

ik kan niet meer wachten
      ga ze morgen in de namiddag halen .
      volgens de site van konijnenberg hebben ze de lens op stock, maar ga toch eerst maar eens bellen om zeker te zijn.
      er staan soms wel meer ' dingen' verkeerd op hun site vermeld .

binnen paar maanden ook nog de TC - 20E 3 halen, dan heb ik inééns een 400 mm.
      5.6 dan , maar toch goed en scherp .

heb nu de 18 - 105 van nikon . heb dus met de tijd nog een groothoeklens nodig, en ben dan betreft lensen gesteld .... denk ik .
      2 body's en wat lenzen ..

older and wiser ... my arse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door am-staff Bekijk bericht
        ik kan niet meer wachten
        ga ze morgen in de namiddag halen .
        volgens de site van konijnenberg hebben ze de lens op stock, maar ga toch eerst maar eens bellen om zeker te zijn.
        er staan soms wel meer ' dingen' verkeerd op hun site vermeld .

binnen paar maanden ook nog de TC - 20E 3 halen, dan heb ik inééns een 400 mm.
        5.6 dan , maar toch goed en scherp .

heb nu de 18 - 105 van nikon . heb dus met de tijd nog een groothoeklens nodig, en ben dan betreft lensen gesteld .... denk ik .
        Wat groothoek betreft kan ik je de Tokina 11-16mm2.8F aanraden heb deze ook en is een echt uitblinkertje....in ieder geval proficiat met je aankoop is echt een TOPlens de 70-200mm 2.8f en is ook één van mijn droomlenzen....spijtig genoeg zal het nog een tijdje een droom blijven....

Grtz Dirk
        D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
        Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

Heb ze dus momenteel al op de D3000 staan, en ze misstaat er echt niet op
          Wat een lens !! Had een kameraad meegenomen die er ook moest zijn, en die had zijn D90 bij . Onderweg de lens op zijn D90 gezet en wat foto 's geschoten!
          Hij was laaiend enthoesiast , kon er niet over zwijgen
          Zo snel, scherp , weinig licht , veel licht , maakt precies niet uit kraaide hij.
          Zijn nikon 70-300 was niet slecht , maar deze lens is was wel van een heel ander order, ongelooflijk... . Duur, ja maar je krijgt er echt wel iets voor terug.
          Zal morgen zelf eens goed gaan testen , ze geven goed weer .
          Bij konijnberg keken ze heus niet raar op van de combi, beter deze cobmi, dan een dure body met mindere lens om mooie - goede foto's te schieten.
          Als ik er een teleconverter type 2.0 versie 3 zou tussen zetten, krijg je een 600 mm volgens de man van konijnenberg .
          Kan ik meteen ook vogels gaan spotten .

Jammer dat ze de converter niet binnen hadden, en hij kon ook niet zeggen wanneer hij zou binnenkomen. Kon hem wel al bestellen .
          De nieuwe D90 die er aan te komen zit,( maar wanneer ? ) zal in het begin ook maar beperkt leverbaar zijn wist hij me te vertelen.
          Dat gaat wellicht mijn volgende body worden.
          Last edited by am-staff; 10 september 2010, 21:09.
          2 body's en wat lenzen ..

older and wiser ... my arse

Comment

Ik heb dit lenske sinds gisteren, geloof me, knappe dingens, ik heb een d300 maar denk dat dit er niks mee te maken heeft, op een d3000 zal dit ook ongelooflijke prestaties leveren, maar, .... t'is bijna 2000 eurokes. Geniet, als je het kan doen. Zeker weten.
            "Second life" bestaat maar enkel virtueel.

Comment

Bij mij staat ze ook op het verlanglijstje maar daar staat nog veel meer op dan fotomateriaal, bovendien heb ik nog niet zo lang mijn 24-70mm gekocht.
              Verleden vrijdag is daar weeral een duur ding afgegaan en het kan niet altijd kermis zijn he.
              D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                ik niet, die lens overleeft normaal den body. als TS ooit naar FF gaat
                Daar werkt de 'oude' VRI ook perfect op.
                Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freaky_87 Bekijk bericht
                  Ik sta al sinds maart in bestelling voor die converter.
                  Is blijkbaar nergens te verkrijgen hier in Belgie...
                  Bestel deze lens bij Top-foto.de; ca € 548 bij konijn, ca 469 bij Ingo topfoto.de
                  verzendingskosten amper € 18; zodoende een kleinere uitgave van zo'n 60 eurokes

Mooi en vlotjes geleverd binnen de week, wel voorafbetaling

mvg,

Roland

Comment

Working...
                  X