Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tokina 11-16mm 2.8f testfoto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tokina 11-16mm 2.8f testfoto's

Hoi iedereen,

ben net mijn Tokina 11-16mm 2.8f gaan afhalen. Heb er thuis meteen wat foto's meegemaakt en ik ben heel tevreden...is echt wel een zeer goede lens zoals men overal aangeeft bij verschillende reviews...let wel niet op de instellingen enz..bij de foto's,ik heb er gewoon een paar getrokken...voor de breedhoek te laten zien....ze komen dus rechtstreeks uit de camera...er is wel enige vervorming te zien maar ik vind het toch dik inorde...en het is zo bij te werken...

Voila toch al een beeld van hoe de groothoek is....

Grtz Dirk
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Re: Tokina 11-16mm 2.8f testfoto's

Idd en mooi scherp lensje zo te zien en nen 2.8 ook zeker bon !!!!
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Dit is een lenske dat mij ook wel interesseert. Al veel goede reviews van gelezen.
      Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

ik vind er geen reet aan!

ik heb een maand geleden bijna die lens gekocht en uiteindelijk toch de Nikkor 12-24 f/4 tweedehands gevonden.

Nu moet ik dus Aesopusgewijs contstant alles afbreken wat die lens voortbrengt omdat ik soms nog altijd twijfel of mijn keuze wel juist was. Superlenske die 12-24 maar geen f/2.8 en de review van die Tokina overtrof de Nikkor.

In ieder geval: veel plezier ermee.
        The Knight That Says Ni...kon

Comment

is inderdaad een superlensje heb er vandaag ook weer foto's meegenomen en het is toch wel een seriueze meerwaarde als ge landschappen enz...trekt...ben er heel tevreden van en ik zou hem iedereen aanraden die een breedhoek zoekt.

Is ook een zeer degelijke afgewerkte lens...petje af voor Tokina.

Grtz Dirk
          D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
          Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

Heb die lens ook al enkele maanden en ben daar supercontent van zeker voor bepaalde situaties. Is wel nogal 'gewichtig' ... maar zeer lichtsterk.
            groetjes,
            nolfinarium, Nikon D90 + glaswerk (Nikkor 18-200/35/60 macro/70-300 + Tokina 11-16)
            fotosite: www.nolfinarium.be

Comment

Ik kies toch voor de Sigma 8-16 ik persoonlijk vind er minder misvorming mee en dat is dan toch ook weer mooi mee genomen al is het natuurlijk geen 2.8 dat is ook wel een punt maar ze lijkt ook mooi scherp te zijn de Sigma
              Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Working...
              X