Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verschil?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• verschil?

welk is nu het verschil tussen beide objectieven? (behalve de prijs natuurlijk)
    En het verschil tussen 2.8 en 3.5 is die zeer merkbaar.
    Ik heb een canon eos 400D.
    Canon EF 24-70/2.8 L USM
    Canon EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM

Re: verschil?

sowieso de 24-70 natuurlijk
    Anders moet je ook eens kijken naar de 17-55mm
    Canon EOS 450D + Tamron 17-50mm 2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frankie en cindy Bekijk bericht
      hangt van de lichtomstandigheden af.
      dus waar wil je de lens voor gaan gebruiken.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Canon EF 24-70/2.8 L USM
        Naast lichtgevoeligheid kwaliteit en scherpte zal ook de bokeh beter zijn bij de L lens.

Comment

de lens zou ik willen gebruiken om oa mee te nemen op verlof en daar wij graag eens ergens een weekendje naar toe gaan zoals bvb de ardennen enz..
          Ik ben gevraagd om volgend jaar mee te fotograferen met een trouw vandaar dat ik bij deze ook deze lens zou kunnen gebruiken.
          ik bezit al een flits 580.
          kan er met deze lensen ook sportfotagrafie gedaan worden zoals wielrennen of is hiervoor een andere lens nodig?
          Ik zeg er nog maar eens duidelijk bij dat ik nog een beginner fotograaf ben,maar hoop dat ik door voldoende te leren en met de geschikte lenzen ik veel kan bijleren.

Comment

de lens zou ik willen gebruiken om oa mee te nemen op verlof en daar wij graag eens ergens een weekendje naar toe gaan zoals bvb de ardennen enz..
            Ik ben gevraagd om volgend jaar mee te fotograferen met een trouw vandaar dat ik bij deze ook deze lens zou kunnen gebruiken.
            ik bezit al een flits 580.
            kan er met deze lensen ook sportfotagrafie gedaan worden zoals wielrennen of is hiervoor een andere lens nodig?
            Ik zeg er nog maar eens duidelijk bij dat ik nog een beginner fotograaf ben,maar hoop dat ik door voldoende te leren en met de geschikte lenzen ik veel kan bijleren.
            Eigenlijk is het beter eerst een cursus digitale fotografie te volgen,alleen al om de basis te begrijpen van het fotograferen,wat is de branpunt afstand van je objectief,welke diafragma,sluitertijd enz....... , welke instellingen bij flitslicht,eerste gordijn waarom 2e gordijn bij flitslicht,je kan veel leren op het internet of boeken lezen maar toch is het aangeraden een cursus te volgen,dit ga je zeker niet beklagen,tis al een halve computer opzich met al die instellingen op die camera
            Heb ik ook gedaan en heb toen zo'n ogen getrokken
            één ding is zeker , na deze cursus weegt je fototas al 4 kilo meer
            maar heb je ook zeer veel kennis opgedaan!!!!!!!!!!!
            Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

Comment

Canon EF 24-70/2.8 L USM
              Aan de groothoekkant is het 0,5 stop maar aan de telekant 2 stoppen, dat maakt een aanzienlijk verschil onder sommige omstandigheden.....

Comment

Working...
              X