Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon objectief huren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon objectief huren

    Ik ben op zoek om een Nikon 17-55mm F2.8 objectief te huren ergens in Oost of West-Vlaanderen of Antwerpen. Iemand adressen?
    www.wimbylphotography.com
    https://500px.com/wimbyl
    https://www.flickr.com/photos/wimbyl/

  • #2
    Re: Nikon objectief huren

    http://www.fotodegreef.com/verhuur.php in edegem.

    Ik heb er al een paar keer studio flitsen gehuurd.
    Correcte mensen.

    j.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Nikon objectief huren

      Oorspronkelijk geplaatst door wimken84 Bekijk bericht
      Ik ben op zoek om een Nikon 17-55mm F2.8 objectief te huren ergens in Oost of West-Vlaanderen of Antwerpen. Iemand adressen?
      Ik heb deze lens vorige maand gehuurd bij Degreef in Edegem. Vlotte service.
      Twijfelde tussen Nikon en de Tamron 17-50 2.8. Na een w.e. testen heb ik gekozen voor de Tamron. 1/3 van de prijs, constructie=ok, beeldkwaliteit is idem als Nikon behalve dat de Tamron wat "softer" is op 2.8. Vanaf f 4 is ze haarscherp. Maar het zijn allebei DX lenzen hé dus INDIEN je ooit zou overstappen naar FF is het wel zonde dat je zoveel voor de Nikon hebt uitgegeven (vind IK !). Vandaar mijn keuze.
      Veel succes.
      Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik gisteren het "softere" van de Tamron (op 2.8) heb kunnen compenseren met de fijnafstemming op mijn D300: mijn exemplaar heeft dus blijkbaar last van het bekende front focusing. In mijn geval dus geen erg maar als je dit niet kan compenseren in je body ben je wel "gejost" natuurlijk. Misschien toch maar voor de Nikon gaan dan ?
      Last edited by tsjoe007; 29 juli 2010, 05:23. Reden: Bijsturing

      Comment


      • #4
        Re: Nikon objectief huren

        Oorspronkelijk geplaatst door tsjoe007 Bekijk bericht
        Maar het zijn allebei DX lenzen hé dus INDIEN je ooit zou overstappen naar FF is het wel zonde dat je zoveel voor de Nikon hebt uitgegeven (vind IK )
        Maar betrekkelijk, ik heb de lens 2de hands gekocht en de lens voor vrijwel dezelfde prijs verkocht en ik denk zomaar dat ik op de Tamron meer als 50 euro had moeten afschrijven.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Nikon objectief huren

          Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          Maar betrekkelijk, ik heb de lens 2de hands gekocht en de lens voor vrijwel dezelfde prijs verkocht en ik denk zomaar dat ik op de Tamron meer als 50 euro had moeten afschrijven.
          Prima zaak gedaan dan, maar IK zou nooit een "3de hands" aan die voorwaarden kopen. Zo zie je maar dat idd. alles betrekkelijk is hé.

          Lees ook mijn aangepaste tekst hierboven
          Last edited by tsjoe007; 29 juli 2010, 05:21. Reden: Aanvulling

          Comment

          Working...
          X