Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 18-50 2.8 aan spotprijs

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma 18-50 2.8 aan spotprijs

    Moest er iemand onlangs een koopje hebben gedaan op tweedehandsmarkt, of zo uit de hand betreffend: een sigmalensje 18-50 2.8 met het serienummer 2005983, dan had ik dat graag geweten.
    die lens is namelijk van mij ontvreemd tesamen met mijn fototas lowepra mini trekking,en met nog wat klein spul zoals batterijen, geheugenkaarten , flitserschoen,, poetsproducten.

    De smerige boeven moesten het nodig vinden om mijn achterruit te verbrijzelen en er met de buit vandoor te gaan.
    Het uitschot dat zich verplaatste met zwarte golf en Nederlands kenteken zijn nog eens teruggekomen op de plaats delict, maar ze hebben er niet op gerekend dat ik ditmaal op de loer lag.... meer kan ik niet zeggen.
    Gelukkig was er een ooggetuige tijdens de inbraak in mijn auto en de politie is nu met de zaak bezig.
    Maar ik vrees dat het uiteindelijk geseponeerd wordt en dat ik mijn spullen kwijt ben en nooit meer vergoed krijg.
    De politie geeft zelfs geen informatie meer prijs!

    Dus moest er de eventuele koper van mijn lensje meekijken, veel plezier ermee!
    Last edited by sensor; 23 juli 2010, 16:54. Reden: correctie serienummer
    Groeten Sensor

  • #2
    Re: Sigma 18-50 2.8 aan spotprijs

    Wil je dat ik dit opneem in onze "Gestolen fotomateriaal topic"?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

    Comment


    • #3
      Re: Sigma 18-50 2.8 aan spotprijs

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Wil je dat ik dit opneem in onze "Gestolen fotomateriaal topic"?
      Is goed hoor en dit mag op slot of verwijderd, de frustratie is alweer geluwd
      Groeten Sensor

      Comment


      • #4
        Re: Sigma 18-50 2.8 aan spotprijs

        Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
        Moest er iemand onlangs een koopje hebben gedaan op tweedehandsmarkt, of zo uit de hand betreffend: een sigmalensje 18-50 2.8 met het serienummer 2005983, dan had ik dat graag geweten.
        die lens is namelijk van mij ontvreemd tesamen met mijn fototas lowepra mini trekking,en met nog wat klein spul zoals batterijen, geheugenkaarten , flitserschoen,, poetsproducten.

        De smerige boeven moesten het nodig vinden om mijn achterruit te verbrijzelen en er met de buit vandoor te gaan.
        Het uitschot dat zich verplaatste met zwarte golf en Nederlands kenteken zijn nog eens teruggekomen op de plaats delict, maar ze hebben er niet op gerekend dat ik ditmaal op de loer lag.... meer kan ik niet zeggen.
        Gelukkig was er een ooggetuige tijdens de inbraak in mijn auto en de politie is nu met de zaak bezig.
        Maar ik vrees dat het uiteindelijk geseponeerd wordt en dat ik mijn spullen kwijt ben en nooit meer vergoed krijg.

        Dus moest er de eventuele koper van mijn lensje meekijken, veel plezier ermee!
        Als het kenteken bekend is en de auto niet gestolen, dan is de dader toch bekend?

        Comment


        • #5
          Re: Sigma 18-50 2.8 aan spotprijs

          Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk bericht
          Als het kenteken bekend is en de auto niet gestolen, dan is de dader toch bekend?
          Ja ok maar het is in België gebeurd en de daders zijn Nederlanders ( of nieuwe Nederlanders Polen of zo, en woonachtig in Nederland.
          En er is nog altijd een muur tussen die twee landen wat samenwerking betreft voor zogenaamde kleine délicten. En verder geeft de politie geen informatie, of die mannen nu aan de tand zijn gevoeld of weet ik veel daar kan ik naar gissen.

          Ook mogelijk dat de zaak toch wordt geseponeerd te weinig bewijs of niet de moeite.
          Wil ik echt meer weten dan moet ik mij persoonlijk wenden bij het parket van de procureur des Konings bij de rechtbank van eerste aanleg te Tongeren.
          Ik heb de nummerplaat ingegeven op een Nederlandse site, en volgens de gegevens is de nummerplaat nog auto gestolen.
          Last edited by sensor; 24 juli 2010, 18:17.
          Groeten Sensor

          Comment


          • #6
            Re: Sigma 18-50 2.8 aan spotprijs

            OK, intussen opgenomen in onze "Gestolen fotomateriaal topic".
            Meer specifiek: deze post
            Op vraag van TS sluit ik dit draadje.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

            Comment

            Working...
            X