Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat tips bij het aanschaffen van lenzen!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat tips bij het aanschaffen van lenzen!

Je bent een beetje erg in het wilde weg naarstig op zoek naar een DSLR, ik denk dat je beter jezelf nog een beetje kan verdiepen in de wereld van de digitale fotografie alvorens over te gaan tot een impulsieve aankoop. Geduld.
    Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

Comment

Je spreekt jezelf een beetje tegen... Nu schrijf je:
      Oorspronkelijk geplaatst door Duthch-Camoflage Bekijk bericht

Ik heb over de Tamron AF 28-200 wel wat dingetjes gehoord over de lichtsterkte!

Bij schemering schijnen snel korrels in beeld te komen. Heeft iemand verstand van deze lens?! Opzich hoef ik niet te fotograferen bij weinig licht, meer overdag.
      En in de oorspronkelijke post schrijf je:
      Oorspronkelijk geplaatst door Duthch-Camoflage Bekijk bericht
      Het gaat erom dat ik in de ochtenden en einde van de middag rond de schemering kan fotograferen
      Indien het echt je bedoeling is om rond de schemering het meeste te fotograferen, heb je het antwoord zelf al gevonden.
      Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

Comment

Hoi,

Ja klopt, beetje krom. maar eigenlijk bedoel ik het eerste licht na de schemering. Dus de schemering is eigenlijk weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MDY Bekijk bericht
          Je bent een beetje erg in het wilde weg naarstig op zoek naar een DSLR, ik denk dat je beter jezelf nog een beetje kan verdiepen in de wereld van de digitale fotografie alvorens over te gaan tot een impulsieve aankoop. Geduld.

Maar ik ben een starter. Dit pakket heeft eigenlijk al iets wat ik kan gebruiken.
          Moet ik niet al doende leren wat mijn tekortkomingen worden?
          Wat is dan een nadeel? Je kunt voor 400 volgens mij niet een volledige set met tas en alles vinden of wel? Ik niet eigenlijk.

Daarom heb ik dit op het oog. Dit biedt een leuke set voor een nette prijs.
          Of praat ik nu onzin? Ik hoor dat graag namelijk.

Comment

Wat is je prijs voor die Sony a300?
            "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
            500px

Comment

Of zoiets?
              http://forum.belgiumdigital.com/f11/...as-320993.html
              Sony en Olympus
              Fotoseries

Comment

Working...
              X