Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje voor lens voor Nikon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Vraagje voor lens voor Nikon

    Oorspronkelijk geplaatst door plummy Bekijk bericht
    Bedankt Endorfine , ook bedankt David_VE , zal zeker wel naar uitkijken naar de Tamron 200-500 , als ik mag vragen wat bedoel je met OS problemen .
    sigma heeft onlangs een ganse resem lenzen terug geroepen wegen problemen met de OS!
    waren vrij recente serienummers, staat hier ergens op't forum hoor.
    nikon stuff

    Comment


    • #17
      Re: Vraagje voor lens voor Nikon

      Oorspronkelijk geplaatst door plummy Bekijk bericht
      Sorry Sus en Hagaartje , dat ik nu nog maar antwoord , nu weet ik niet juist de prime 300 mm F4 , hoeveel hij kost , zal dat eens moeten opzoeken .
      Hagaartje , ben al blij dat ik zeker ook naar dat zal uitkijken , zolas je schrijft , die vliegtuigen zijn op een wip weg
      Dank voor jullie inlichtingen
      Klik Hier

      Comment


      • #18
        Re: Vraagje voor lens voor Nikon

        Amaai Demeyereg , dat is echt niet iets voor ons , onze bruine zou het niet kunnen trekken .
        Nu weten we niet ofwel de nikon 80-400 VR ED , of de Tamron 200-500 DI LD , moeilijke bevalling hahaha

        Comment


        • #19
          Re: Vraagje voor lens voor Nikon

          Al gedacht aan de Nikkor 70-300 / 4.5-5.6 ? Schijnt voor zijn prijs ZEER goed te zijn. Eventueel tweedehands ?

          Comment


          • #20
            Re: Vraagje voor lens voor Nikon

            Ik zou niet weten waar het te kunnen kopen tweedehands ffdent .

            Comment


            • #21
              Re: Vraagje voor lens voor Nikon

              Hallo

              ik heb een sigma 80-400 OS en heb vroeger nog 2 sigma 150-500 OS ook gehad. Deze zijn zeer goed voor vliegtuigfotografie. Door de OS kan je een helikopter mooi vastleggen.

              Maar deze zijn dan wel minder voor vogel- natuurfotografie. Daarvoor gebruik ik dan weer een nikon 300mm f4 af-s.

              Eerlijk gezegd gebruik ik de nikon 300mm bij een airshow bijna niet omdat zoomen toch heel handig is.

              Nu vind ik prijs kwaliteit de sigma 80-400 OS de beste optie (jammer dat deze enkel 2dehands te vinden zijn) deze is toch beter dan de nieuwe 120-400 en 150-500.

              Is die OS niet zo belangrijk is de sigma 50-500 een veel gebruikte optie.

              De tamron 200-500 heb ik ook nog gehad maar vond die 200mm al ver om mee te beginnen. Maar is toch scherper dan de sigma reeks (mooier van kleuren) 1 nadeel vond ik de bokeuh.

              nikon 80-400 VR vind ik teveel geld voor zijn prestaties (heeeeeel weinig verschil met de sigma 80-400 os)
              nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

              Comment


              • #22
                Re: Vraagje voor lens voor Nikon

                Bedankt Ducaudi voor al de uitleg

                Comment


                • #23
                  Re: Vraagje voor lens voor Nikon

                  Vliegtuigen trekken tijdens de start en landing, in de vlucht boven je huis of bij airshows?

                  Voor start en landing is de nikon 70-300 VR een prima keuze.
                  http://www.mariorentmeester.nl &
                  http://www.hvzeeland.nl/ & http://www.zeeuwseregio.nl
                  | D90 | D200 + grip | 50 1.8 | 18-105 VR | 70-300 VR | SB-600 | SB-800 |

                  Comment


                  • #24
                    Re: Vraagje voor lens voor Nikon

                    Ik heb met mijn 18-200 DX ook al vliegtuigen gaan trekken bij landen en opstijgen.

                    Was tevreden met het resultaat.
                    Nikon D80 - Nikkor 18-200 - Nikon SB900

                    Comment


                    • #25
                      Re: Vraagje voor lens voor Nikon

                      Ik heb zeer goede ervaringen met ebay-duitsland. Daar vind je (mits wat geduld natuurlijk)ongeveer alles.Heb er zelf al verschillende lenzen gekocht (waaronder onlangs nog de Nikon 14-24/2.8) met vlekkeloze afhandeling. Met andere tweedehandsmarkten heb ik geen ervaring. Hier op BD is nochtans ook een interessante markt hoor : 'Aangeboden'.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Vraagje voor lens voor Nikon

                        Hartelijk dank aan jullie allemaal voor de inlichtingen
                        plummy

                        Comment

                        Working...
                        X