Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron AF 70-300mm Di LD Macro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tamron AF 70-300mm Di LD Macro

Ik heb mijn sony A500 nu reeds een week of 3 en ik ben opzoek naar een goedkope maar toch goeie telezoom. Ook omdat ik gefascineerd ben in Macro moet dit dus ook wel positief zijn. Een echte macro lens hoeft niet omdat ik toch nog iet wat veelzijdig wil zijn.

Op dit moment heb ik dus de kitlens van 18-55mm

Zijn er mensen die mij kunnen zeggen of deze lens :

Tamron AF 70-300mm F:4.0-5.6 Di LD Macro een goeie lens is ?

Ik zou ze gebruiken voor Macro, landschap en reizen, en eventueel ook wat motoraces en dergelijke. Kan je hier ook portretten me fotograferen ? of is dit dan beter te doen met de kitlens ?

Ik ben een student en dus denk ik toch nog altijd aan mijn geld
    Is deze dus een goede bang for the buck ?

Mvg Bram

Re: Tamron AF 70-300mm Di LD Macro

Niemand ?

Comment

Laat ons stellen dat je voor de prijs niet bedrogen bent, maar waarschijnlijk ga je al snel naar wat meer snelheid en scherpte verlangen.

Mijn ervaring leert me dat Tamron pas vanaf de hoger klasse (lees lichtsterke en macro) de concurrentie met de eigen merk lenzen aan kan.

Ben zelf Nikon gebruiker maar voor de 2.8 versies en Macro heb ik voor Tamron gekozen. 1/3 van de Nikon prijs en voldoen ruimschoots aan mijn behoeften.

maw voor 1-Nikon heb ik 3 Tamrons
      Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

BD1614BE

Comment

je zou ze willen gebruiken voor landschappen ook , denk niet dat dat een goed idee is want daar neem je liever een groothoek , voor de andere onderwerpen zit je beter

Comment

Working...
        X