Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsstijging Nikkor AF-S 70-300mm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Prijsstijging Nikkor AF-S 70-300mm

Een tijdje geleden was de Nikkor AF-S 70-300mm nog te koop bij Konijnenberg voor 365 euro. Sinds deze week kost hij al 436 euro. Een stijging van meer dan 70 euro. Is daar een reden voor, bv. geplande acties, nieuwe modellen, productie stop?

Re: Prijsstijging Nikkor AF-S 70-300mm

Is mij ook opgevallen. Prijsstijging is vandaag gebeurd.
    Ook bij Kamera-express.nl

Comment

damn, ik wou die binnenkort ook aanschaffen! nog even wachten dus, misschien daalt hij wel terug.

bij een productiestop zou ik eerder denken dat de prijs zakt... is er een VR II op til?

bij kamera-express valt het nog mee hoor:

Comment

Waarschijnlijk ligt de oorzaak in Griekenland.......
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dieter_O Bekijk bericht
          Een tijdje geleden was de Nikkor AF-S 70-300mm nog te koop bij Konijnenberg voor 365 euro. Sinds deze week kost hij al 436 euro. Een stijging van meer dan 70 euro. Is daar een reden voor, bv. geplande acties, nieuwe modellen, productie stop?
          Vernieuwde winkel misschien.
          D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Heb het ook gezien

Er zijn nog andere dingen die fors in prijs gestegen zijn zoals de sony A850 van 1650 naar 1999 euro bij kamera express
            Last edited by PVA; 26 mei 2010, 19:07. Reden: foutje
            Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
            Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Ook prijzen D90, D300s, D700, ... omhoog bij kamera express .nl
              In nederland ook cashback actie?

Nieuwe cashbackactie in belgie vanaf 01/06:

De Nikon Cashback actie

Van 1 juni tot 31 juli 2010

Deelnemingsvoorwaarden:

•Koop tussen 1 juni en 31 juli 2010 een van de deelnemende actiemodellen (Nikon D700, D300s of D90, en Nikon stort u tot € 200 terug.
              •Bij aankoop van de D700 krijgt u €200 terug, bij de D300s €150, en bij de D90 €70.
              •Zowel body's als kits komen in aanmerking voor deze actie.
              Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
              Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Ik denk dat het te maken heeft met de langere levertijden tegenwoordig en dus moeilijkere verkrijgbaarheid. Veel vraag, maar weinig aanbod -> prijzen gaan omhoog

Comment

Ook hier is de prijsstijging opgevallen...

Comment

Lagere koers van de euro t.o.v. de dollar zal ook wel zijn effect hebben (internationale handel is vaak op basis van de prijs in dollar).
                    Master the craft, and the art will follow.
                    Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
                    http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

Comment

Had het bij de Zeiss waar ik m'n oog al een tijd op had laten vallen ook gemerkt...van 1524 naar 1880 euro ofzo ...nuja, ik heb tijd om te wachten tot het wat goedkoper wordt...heb nog ander materiaal waar ik tot op zou/zal moeten wachten.

De prijsstijgingen zijn inderdaad niet echt eh...'licht' te noemen.
                      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

dan heb ik mn 70-300 nog net op tijd gekocht

idd, scheelt hem wel wat.
                        Nikon D7000 en wat lenzen.
                        http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Dan heb ik te lang gewacht
                          'k Vroeg me gewoon af of het nog de moeite is om te wachten op een daling. Misschien toch eerst een uitkijken naar die cashback actie.

Comment

Was aan het twijfelen of ik een groothoeklens ging aanschaffen of deze telelens - het vergemakkelijkt de keuze enigszins - snel beslissen welke groothoek het wordt voor die prijzen ook allemaal de hoogte ingaan...

Jonas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door onemanarmy Bekijk bericht
                              bij een productiestop zou ik eerder denken dat de prijs zakt... is er een VR II op til?
                              is dat dan al geen VRII, op mijn staat een stand 'normal' en 'active', of zie ik dat verkeerd ?
                              Nikon D7000 en wat lenzen.
                              http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Working...
                              X